Hoşlandığım erkek evime geldi ve sadece tatlı tatlı sohbet ettik. Saçma mı olmuş?

Yaa ben galiba sorunluyum arkadaşlar. Tek yaşıyorum. 20 yaşındayım hiç ilişki tecrübem olmadı. Vakit geçirdik kahve içtik, beni hiç zorlamadı. Sarılmanın ötesine geçmedik. Ve rezilliğime gelin 😂. Dedim ki benim tecrübem yok adım atılacaksa sen atacaksın elime yüzüme bulaştırmayayım. Anlayışlı davrandı baya. Bunu da söylemezsin dimi :( Ben olsam benden ayrılırdım
Hoşlandığım erkek evime geldi ve sadece tatlı tatlı sohbet ettik. Saçma mı olmuş?
Cevapla