Ben diş hrkimimden hoşlanıyorum mesela ve biliyor bayadır, geçen hafta çok ilgili davranmışken bu hafta normaldi. Bilmiyorum kendimi kötü hissediyorum çünkü kadın gibi davranamıyorum ben tecrübem yok suratına bile bakmadım doktorumun, 25 yaşındayım ve daha önce kimseyle sevgili olmadım çünkü üstüne bir de 4-5 yıl birini karşılıksız sevdim özgüvenin hiçbir şeyim kalmadı, çocuk gibiyim resmen. Mesela orada yine genç bir hasta vardı kızda topuklu çizme vardı, güzel olmamasına rağmen feminen duruyordu kız. Brn ise 18-19 yaşında gibiyim : ( hem de çekingen ve mesafeli durdum çocuk gibi ne yapabilirim ki ama ya
Benim gibi düzgün kızlar neden hep kaybediyor
Benim gibi düzgün kızlar neden hep kaybediyor
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer