Eşimle birbirimize çok aşığız ama maddi durumlar için sürekli kavga ediyoruz, bu yüzden beni terk etti. Ne yapmalıyım?

Kısa anlatacam... 13 yıllık evliliğim var 2 tanede küçük çocuk. Eşim maddi sıkıntılardan dolayı tartıştığımız için bizi bıraktı. Simdi çok pişman ikimizde birbirimize çok aşığız ama çok tartıştığımız icin (maddi konulardan) tekrar barışmak istemiyor. Çocuklar babalarını annelerini bir arada istiyor hergun ağlıyorlar. Sizce ne yapmalıyım? Çok aşığım çok istiyorum ama karşı taraftan bisey gelmeyince benim yapacağım şeyler kısıtlı. Eşimin ablası vs bana destek kestirip atmamı kimse itemiyor ama bu şekil nereye kadar?
Eşimle birbirimize çok aşığız ama maddi durumlar için sürekli kavga ediyoruz, bu yüzden beni terk etti. Ne yapmalıyım?
Cevapla