Onunla Twitter'dan tanışmıştık sonra ilgisini belli etti derken sevgili olduk. Ama muhafazakar birisiydi ben de öyleyim kısmen. Ailesine söylemedi uzun süre biz 1 sene görüştük hep ayrılıp barıştık en sonunda üzerime çok geldi ve ipler tamamen koptu bidaha ne ben ne de o asla yazmadık etmedik ama şimdi Twitter'da gördüm eski arkadaşımı stalklarken boynundan tanıdım resmen onu 🥺🥺🥺 kıza yapma diyesim geliyor kendimi çok kötü hissediyorum. Daha geçen gün o çocuk için ağlıyordum şu an çok koydu bu bana 😓 nasıl unutmaliyim onu
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 849 cevap paylaştı.
+1 yılDemekki ikiside sana uygun nitelikli bireyler değillermiş eğerki düzgün kişiler olsaydı senin hayatında olurdu sana önerim durumun sende iyice yara olmasına izin verme sonradan yarayı kaşıma alışkanlığın olur buda kanar durur sen yeni sayfa yeni oluşumlara odaklan ve bütünselliğini asla yıpratma burak onlar tercihi ile yaşasınlar sen kendini özel ve kıymetli olarak görüp hak ettiğin yeniliği kan tazeler gibi başlangıca geçip herşeye inat en zirve hayatı yaşa
30 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılMerhaba. Çektiğin acıyı az çok anlıyorum. Kendim de 1 yıl çıktığım sevgilimle ayrıldık ve bizde de ipler fena halde kopmuştu. Sizinki de anladığım kadarıyla inat ve gurur meselesi. bizimkide öyle bitti ama yapıcak bir şey yok. Hayat devam ediyor
14 Yorumla
Soran+1 yılİnat gurur meselesi değil çok başka şeylerden dolayı bir daha biraraya gelmek istemedim ama severken ayrılmak zorunda kalmak ve onun da seni aynı şekilde sevdiğini sanarak avunmak böyle saçma bir şekilde son buldu. Ona bahsettiğim arkadaşım olmasa tamam derim evlensin yuva kursun ama bu çok yaraladı beni
- +1 yıl
Yani arkadaşın olması da elbet kötü ama benimkine benzer bir durum cidden. Eğer atmak istersen dinlerim yazabilirsin
Soran+1 yılTeşekkür ederim ama bu konu beni çok yıprattı. Zaten içimde ona karşı olan öfkem de artıyor bu sebeple konuşup anlatmak istemiyorum daha fazla kimseye
- +1 yıl
Ben anlattıkça biraz iyi geliyor ondan dedim. Belkide sana da iyi gelir. Aslında karşındaki kişi böyle bir şey yaşamışsa ona anlatmak daha farklı oluyor
Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. İşte gurur yapıp sen aramadın sanırım e oda inceldiği yerden kopsun demiş bitmiş.. İnsan bazı şeylerim kıymetini sonradan anlıyor işte. Ama artık yapacak bir şey yok onlar bir yola çıkmışlar emin ol aklında biraz sen kalsaydın sana yazardı eski sevgilin ama yerinde yeller esiyor baksana.. Bence sende yoluna bak seni düşünmeyen biri için artık gözyaşı akıtma yazık değil mi kendini hırpaladığına değmiyor inanki.
10 Yorumla
+1 yılyeni hobiler edin, ilgi odağını değiştir. yeni insanlarla tanış onu düşünmemeye çalış. senin için zor bir süreç olacak biliyorum ama hayat devam ediyor kendini üzmeye değmez
10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
31
Cevap
49Cevap
Gizli Üye(25-29)+1 yılNetten tanışmışsın. Anlamadığım arkadaşınla nasıl tanışmış? Tesadüf mü sen mi tanıştırdın? Eğer sen tanıştırdıysan sonra beraber oldularsa senden sonra bunlar önceden birbirlerinden hoşlanmışlardır. Senin arkadaşın bile bile senden sonra ona gittiyse oğlan da senin arkadaşın olduğunu bile bile sonra gittiyse ona iyi ki bitmiş. Sen kurtulmuşsun. Aldatılırdın. Belki de aldatılmışsındır farketmeden.
114 Yorumla
Soran+1 yılArkadaşımdan ben bahsettim ona. Kendisi de görüyordu zaten. Doğru diyorsun...
Cevap sahibi+1 yılO zaman fazla söze gerek yok. Senden sonra ona gittiyse seninleylen ona kaymış gönlü 🙂
Cevap sahibi+1 yılAptal olma. İki karaktersiz tam birbirine layık. Bunlar beraberken de başkalarına gider. Salla. Allah iyilerini versin sana
Soran+1 yılAmin çok teşekkür ederim 🌸
Cevap sahibi+1 yılBende netten tanıştım. Memleketime geldi. Ben onların memleketine gittim maşallah devam ediyoruz 6 sene 🧿 az kaldı kavuşmaya. Sana değer veren her şartta seninle. Mesafe bahane inan. Ha imkanlar ayrı. Ama sevmek çok başka. Bilen biri olarak diyorum bu süreç karşındaki insan iyi değilse değmeyecekse değmez zaten. O yüzden akışına bırak. Demek sana ait değil
Soran+1 yılO kadar haklısın ki. İnsan içinde tutamıyor tek sorun bu maalesef. Patlayacaktim birileriyle konuşmasam. Maşallah size 🌸✋
Cevap sahibi+1 yılÜzülme. Bir kere ayrıldık biz iki sene konuşmadık ciğerim patladı ağlaya ağlaya sanki. Ama kaderde varsa yine denk geliyor yollar. Yani bazı şeyler kısmet biraz. Sen üzme kendini.
Soran+1 yılÖyle valla. Yok sadece hainlik çok ağır bir şey. Yaşamayan bilmez. Buna çok üzüldüm. Ama geçer elbet. Neler neler geçti
Cevap sahibi+1 yılHainliği illa sevgiliden değil başkalarından da görür insan ve o duyguyu biliyorum. Ve bu modu x2 kat diyelim yani hissettiğin şeyi biliyorum. Ama elden ne gelir? Yüzlerine söylersen onları umursadığını sanıp gülerler mutlu mutlu devam ederler
Soran+1 yılBir şey yapmıyorum o yüzden ben de. Üzüntümü paylaştım yalnızca. Allah ıslah etsin onları da
Cevap sahibi+1 yılBunu yaz kenara onlardan mutlu olacaksın. Devran döner merak etme
Soran+1 yılTeşekkür ederim ya tekrar 🌸
Cevap sahibi+1 yılRica ederim 🙂
- +1 yıl
6 sene mi ;)
Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Oturup ağlayacaksın kaç yaşına gelmişsin halen kendi kendini böyle ezik duruma düşürebiliyorsun çocuk dönse gelse zannediyorum ki umrunda olmayacak burnun havada gezecektin bence bu şekilde devam et birileri olmadan da yaşayabiliyorsun sonuçta herkes kendi işine baksın
10 YorumlaBu işten hayır gelmez artık. Oğlan nişanlanmış birkere şimdi sen bir şey yazmak istesen kara kedi muamelesi görürsün. Hoş bir durum değil anlıyorum seni ama gidip ona yapma demekde doğru değil. Umarım Allah seni hayırlı insanlarla karşılaştırır.
13 Yorumla
Soran+1 yılAmin teşekkür ederim. Sadece üzüntüm hafifler diye yazmış da olabilirim bilmiyorum
- +1 yıl
Üzüntünü anlıyorum. O senin nasibin olsaydı şu an belki senin parmağında yüzük olacaktı nasiptem öte yol yok. Üzüntünü yaşamak yanlış değil yaşayabilirsin hepimiz insanız ama Allah’a sığınmayı dua etmeyi sakın unutma. Rabbim sanada karşına çıkacak sevdiğin insanla mutlu yuva kurmayı nasip etsin inşAllah
Soran+1 yılAmin inşallah çok teşekkür ederim. Bilmukabele...
- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılKendin yazmışsın eski sevgilim diye yapacak bir şey yok elinden alsa haklısında. Herkes bir gün başkasının eski sevgilisi ile evlenecek yazılı olmayan bir kural.
15 Yorumla
Soran+1 yılElbette evlencek o umrumda değildi benim. Ona bahsettiğim arkadaşımla neden? Beni üzen bu. Ve eski olması bazen unuttum bitti demek olmuyor maalesef
- +1 yıl
Unutmanın zor olduğunu biliyorum. Neler var neler kızkardeşi ve ablası tarafından sevgilisi elinden alınanlar var sen yine eski arkadaşım diyorsun mutlu olacaklara bırak yollarını çizsinler.
Soran+1 yılBu duygu yoğunluğuyla durulmuyor takdir edersin ki. Belki de sadece yazıp insanlar içimi rahatlatsin istemişimdir ben de bilmiyorum. Yoksa kimseye karıştığım yok yapacak kadar kurnaz ve o kumaşta bir insan olsam çoktan ortalığı karıştırmiştim. Sadece çok üzgünüm
- +1 yıl
Hakkında hayırlısı olsun. Zaman en büyük ilaç diyorlar ama zamanla geçen tek şey belediye otobüsüdür.
Soran+1 yılAcı da olsa gerçekleri söylediğin için teşekkür ederim.
Üzme sen kendini boş ver. Herkes kendi hayatına odaklanıyor gayet normal şeyler. Sende kendi hayatına odaklan yoksa bu şekilde düşünmeye devam ederek kendine zarar verirsin.
13 Yorumla
Soran+1 yılDoğru söylüyorsun..
Soran+1 yıl😔😔
Nişan yapıyorsa demek ki sana karşı hisleri bitmiş. Sen de yeni insanlar tanıyıp hayatına devam etmelisin. Oluruna bırak unutmak için ekstra birşeyler yapmana gerek yok. İşine gücüne odaklan sadece. Kısmetinde ne varsa seni bulacak zaten..
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılValla aarkadaşına da eski sevgiline de helal olsun arkadasin senin yüzüne nasil bakiyor resmen sevgilini gelecekteki eşiyle tanistirmissin koyardı banada çok
112 Yorumla
Soran+1 yıl🥺🥺🥺🥺
Cevap sahibi+1 yılArkadaşına bu durumu söyle bence belki istemicek sonuçta kim ister arkadaşıyla geçmişi olmuş birini? İğrenç
Soran+1 yılYa umrunda olmazsa bundan da çok korkuyorum. Yani bir kere daha aynı hissi yaşamaktan
Cevap sahibi+1 yılEn azından kim dost kim düşman görmüş olursun eski sevgilinin yaptığı tam bir şerefsizlik belkide seninle sevgiliyken o kizida begenmisti göz koymuştu
Cevap sahibi+1 yılArkadaşının umrunda olmazda artik ona arkadaşım demezsin en azindan. Ve içinden geçenleri ona söylemeye hakkin olur çünkü onunda yaptığı serefsizlik ben baska bisey göremiyorum kabul ederse
Soran+1 yılKabul etmek ne ki yâr sevgili demeye başlamış yetmezmiş gibi düğün hazırlığına da başlamış. Buradan böyle bir şeyin döndürebilecegini sanmıyorum. Ve çok kötü ya afedersin boktan bir durum ve üzülen tek taraf benim
Cevap sahibi+1 yılDöner dönmez o arkadaşının bileceği iş ama sen burada acı çekerken o orada rahat rahat evlenemez insanın vicdani diye bir şey var kiz bilmiyo bide bilmeye hakki var ya söylenmez mi böyle bir şey cok yakın değilseniz o başka ama
Soran+1 yılBir zamanlar çok yakındık şimdi de arkadaşız ama eskisi kadar yakın değiliz. Bilmeye hakkı var ama benim daha fazlasına gücüm yetmiyor. * yapan pislik o herif zaten
Cevap sahibi+1 yılZor bir durum ve sen nasıl böyle sakin kalabiliyorsun anlamadım çok kırılgan biri misin
Cevap sahibi+1 yılBide dalga geçmiş demişsin yorumda yetimligimle ben bunu bilsem böyle bir adamla birak evlenmeyi sevgili bile olmazdim arkadasina bu adamin gerçek yüzünü söyle bence ciddiyim
Soran+1 yılBilmiyorum. Normalde haksızlığa tahammülü olmayan biriyim ama mevzu bu olunca saatlerce düşünüp gecelerce uykusuz kalıyorum tepki göstersem neye kime tepki göstereceğim? Üstelik çocuğa yazmak istesem hiçbir şekilde ulasamam çünkü benimleyken de sosyal medya hesaplarını kapatmıştı bu kizlayken de kapatmış. Eğer o olsaydı direkt yazardım öfkem dinerdi bir nebze ama hep sakin gördü ya beni, ayakta uyuttugunu sanıyor belki de srfsiz bilmiyorum
Cevap sahibi+1 yılSen bilirsin senin kararın
+1 yılSen biraz kum torbası yumrukla. Hırsımdan ben çatlayacam
11 Yorumla
Soran+1 yıl😭😭😭😭
Aşk İlişkileri konusunda 16,1b cevap paylaştı. Kiza bisey soyleme tabi ki. Madem bitirdin bu karari sen verdin, o zaman arkasinda da duracaksin. Demek ki mutlu olamayacagini gordun onunla. Onu ve kizi engellemelisin ilk is olarak.
10 Yorumla
+1 yılAllah mutluluk versin deyip yolunuza bakacaksiniz. Kafaya takmakla uzulmekle bir sey elde edemezsiniz.
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 393 cevap paylaştı.
+1 yılErkekler birinci gün seviyorum canım der ikinci gün ağlatırlar acı verirler aklını başına topla farklı şeylerle uğraş
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılKendine sevebileceğin yeni birini bulma yoluna gir, unutursun. Şimdiki zamanda yerinde sayıyorsan, geçmişe takılı kalırsın.
10 Yorumla
+1 yılÜzülmeye değmez emin ol şimdi canın yanıyor olabilir ama geçecek pozitif düşün herseyde vardır bir hayır
23 Yorumla
Soran+1 yılÖyle düşünmeye çalışıyorum ama çok dolu 1 yıl geçirdik bu kadar basit olmamalıydi
- +1 yıl
Maalesef tatlım erkekler bizim gibi düşünmuyor zor bir sürek olacak ama acını yaşa ağlamaktan korkma kendne bir zmn ver bu tarihe kadar hersey geçecek birdaha onun için uzulmeyecegim de o tarih geldiğinde yeniden bir sayfa aç kendine o kaybettiğine pişman olsun
Soran+1 yılDoğru söylüyorsun ama işte gönül o kadar berbat saçma bir şey ki ne olursa olsun sevmeye devam ediyor
+1 yılBoşuna üzülüyorsun, kıza da birsey söylemene gerek yok.
10 YorumlaÖnüne bak, bırak ne yaparsa yapsın insanlar. Unutmaya çalışmak zorundasın.
10 YorumlaHiç bisey yapmana gerek yok atı alan üsküdarı gecmiş sende herkes gibi zamanla alışir unutursun
10 YorumlaSakın araya gırme boyle durumda denedınn olmadı bırak hayatına baksın sende aynı sekıl de ılerlr
10 YorumlaÜstüne bir bardak soğuk su iç başka yapacağım bir şey yok
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYerinde olsam onunla buluşurdum öper gibi yaklaşırim dizimle kasıklarına vururum 🙈😄
18 Yorumla
Soran+1 yılAhahssh yaklaşmak istemem çünkü bitti. Meselem tamamen arkadaşımla olması. Ama güzel bir çözüm teşekkür ederiim
Cevap sahibi+1 yılRica ederim ne demek çözümü beğendiysen 🙈😄 bence yaklaş dediğimi yap oda sana yaklaşacaktir emin ol zaten öpmeyeceksin dizin bı yerini öpecek 🙈😄🤣
Soran+1 yılSjsksks yok yok teşekkür ederim :d
Cevap sahibi+1 yılHiç o şekilde bı erkeğe vurmadın mi korkuyorsun 😄😄
Soran+1 yılKorkmuyorum ki. Nahif birisiyimdir cirkefleşmek eğreti durur üstümde bu sebeple dedim
Cevap sahibi+1 yılBen o konuda tecrübeliyim bak tavsiye ederim 🤣🤣
Cevap sahibi+1 yılNaif ol bu cirkeflesmek değil oc almak 🙈😄
Cevap sahibi+1 yılOrdamisinn
+1 yılCocukca hareketler yapiyorsunuz baskasina gidince cok koydu ! Aranizda ne oldu bitti bilemem ama biseylere karar verirken ofkenizle hareket etmeyin..
010 Yorumla
Soran+1 yılNe geçtiğini bilmiyorsan nasıl çocukça hareketler yapıyorsunuz diyorsun? İnsanları bu kadar onyargiyla elestirmeyin
- +1 yıl
Uzerime cok geldi ve ipler koptu ! Diyen sensin. Peki ipler kopunca adim attin mi yoksa onun adim atmasini mi bekledin durust ol
Soran+1 yılÜzerime gelme şekli yetimliğimle dalga geçmesi. Ben ondan bu konuda gerçekten özür dileyeceksem öleyim daha iyi. Sevgi başka bir şey insanın sınırlarını aşıp kavga etmesi başka bir şey. Onun sevgisi kalbimi kirdiginda da kalbimdeydi. Unutmak kolay değil. Peşinden ağlamıyorum da. Kendim dua ettim bin kez evlensin mutlu olsun diye. Tek sorun burada hainlik edip arkadaşımla birlikte olması! Umarım anlamissinizdir
- +1 yıl
O zaman sen cocugun biriyle birlikte olmasina degil Arkadasin ile birlikte olmasina uzulmussun..
Ozur dilemen gerekirdi demedim. Agir konusmus ama eminim o ozur dilemis veya kendini afettirmek istemistir. O andan itibaren arkadasin adim atmadi mi? Af et , k. bakma, ozur vs?
Soran+1 yılÇok yanlış anlamissiniz. Sevgilimdi bana bunu söyleyen. Özür dilemesi gereken de oydu. Yetim hakkından korkarım hakkını helal et dedi helal ettim bende. Ama sonrası yok. Üzüldüğüm tek şey arkadaşımla olması. Kendini benim yerime koy. Canım dediğin insan eski de olsa yakın arkadasinla birlikte. Böyle mi tepki verirsin?
- +1 yıl
Elbette boyle tepki vermem ama senden helallik istemis. Sen de biraz esneyebilir onu kaybetmemis olurdun. Sevgi varsa tabi ki hata da olacak kusur da olacak. Bak simdi daha mi iyi oldu
Soran+1 yılElimden gitmesine üzülmüyorum. Bundan önce görüştüğü kızları da biliyorum hiçbirini düşünmedim bile ne güzel evlensin dedim hep. Bu başka. Esnemekle vs alakası yok bittiğini kabullendikten sonra yaptığı pislikligi kaldıramıyorum sadece bu. Ve ben çirkef birisi de değilim bağırıp çağıramam karşısına bile geçsem. Üzülüyorum hepsi bu
- +1 yıl
Mmm o dalga gecme olayini bittikten sonra mi yapti
Soran+1 yılHayır bitmeden önce yaptı. Kabullendikten sonra dediğim arkadaşımla olması
- +1 yıl
Anladim.. i.. lik yapmiş. boş ver uzulme , kafaya da takma.
Belki de artık onu izlemeyi bırakmalısın, ne yaptığını nerede olduğunu izlediğin sürece hem kendini üzeceksin hem de unutmayacaksın
03 Yorumla
Soran+1 yılBen onu izlemiyordum ki. Acı olanda bu. Arkadaşıma baktım ne yapıyormuş diye onu gördüm
Soran+1 yılİnşallah...
İkiside eski senin için seni ilgilendiren bir durum yok
20 Yorumla
+1 yılBir şey yapmayacaksın sonuçta bu karar ikisinin. Görüşmediğin biri de artık senin arkadaş kategorinde yer almıyordur.
00 Yorumla
+1 yılSenaryonun başı benim durumla aynı devamı da seninki gibi bitecek galiba. Demek ki her yerden engelleyip kafamda bitirmeliyim senin gibi üzülmemek için
10 Yorumlaanlaşamıyordunuz zaten, ne hala peşinden ağlıyorsun anlaşabileceğin birine bak
10 Yorumla1 eski sevgilin
2 konulmadığın arkadaşın
3 sanane bu durumdan00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBenim eski koca adayım yetimliğimden memnudu. Ona kayınpeder çıkmayacak başı ağrımayacak diye. Emin ol senşn içşn hayırlısı olmuş ayrıldık bizde ağzıma etti. Aptal adamlar baba olmayınca seni ezeceğini düşünüyo
10 YorumlaHicbirsey yapmayacaksın tabii ki napabilirsin hayırlısı böyleymiş elbette çok iyi bir kısmet çıkar seninde karşına hayirlisi değilmiş seninle demek ku
10 Yorumla
+1 yılGeçmiş olsun otur odanda ağla yapacak bir şey kalmamış
11 YorumlaSende evlen ve direk çocuk yap o kıskansın
11 Yorumla
Soran+1 yılYa ahshshs sağ ol gerçekten
+1 yılBende unutmaya calısıyorum bırıni ne zaman ayrıldınız
20 YorumlaBirşeyleri kabullenip ilerlemeden önce ki sürecin adı; dert edinmektir. Kurtulun ataletinizden
10 YorumlaYapacak bişey yok mutluluklar diliycen yoluna bakıcan en güzeli
10 Yorumla
+1 yılSussan olmuyor susmasan olmaz
Allah sabır versin ne diyim10 YorumlaSana şu kadarini diyim sıç kızın agzina çocuğu tekrar elinden al sonra sıktır et çocuğu koy popona kızı da eski sevgilinide got gibi birak
07 Yorumla
Soran+1 yılBunu yapacak bir karakterde olamıyorum maalesef. Kızın haberi bile yoktur önceden sevgili oldugumuzdan
- +1 yıl
Açıkçası git soyle kizim senin eski çıktığınla senin arkadaşın nasil cikar bu nasıl bir rahatlik karaktersizlik git soyle aralarını boz yasak elma daki gibi inan bana birlikte olmamaları icin elinden geleni yap gerekirse git bir kiz arkadasina soyle yazssin o çocuğa cocukta düşsün buna yavşar herhalde ss al git kiza at bunları fake hesaptan
Soran+1 yılYa ben bunları yapmak için fazla güçsüz birisiyim 😔 insanların rahatlığı karşısında şoktayım ama gucsuzum de
- +1 yıl
Sunu unutma sen güçsüz hissetsende oyle degilsin aslinda cok güçlüsün hani disarda o egolu kizlar var ya onlardan daha güçlüyüz sen ben ve bizim gibi olanlar sen istedigin basarirsin karanlik gunlerde gelicek biz onlardan bir yol bulup çıkmayı da basaricaz yolculuğun başlıyor ben sana inanıyorum seni hic tanimasamsa samimiligimle ve sevgimle burada sana inanan biri var
Soran+1 yılYa 🥺🥺🥺🥺🥺 agliycam resmen gerçekten şu kadar inansaydi keşke biri bana
Soran+1 yılÇok tatlısın gerçekten
Ayrıldıysan niye umrundaki gerçekten anlamıyorum abi bitmiş girmiş
11 Yorumla
Soran+1 yılHer ayrılan karşı tarafa bela okuyarak ayrılmıyor. Sevmeye devam edebiliyorsun ayrılsan bile. Ve umrumda olan onun ne yaptığı değil arkadaşımla olması
+1 yılBırbılerıni sevmişler yani sevgi bu senın bırşey yapmak haddine değil
02 Yorumla
Soran+1 yılArkadaşınla eski sevgilin nişanlanıyor ve yine aynı cümleyi kurabiliyosan haklısın. Bir şey yaptığım da yok beni üzdü ve arkadaşım olması çok etkiledi
- +1 yıl
Adı ustunde eski duyunca garıbina gıtmış olabılır ama hayat bu karşına ne cıkabılegı bellimi
Evlensene knk sana erkekmi yok yani.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılBence hiç konusunu açma, geçmiş gitmiş bir şey
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılboş ver belasını bulmuş
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 545 cevap paylaştı. Unutamiyorsun uzerine toprak atiyorsun.
10 Yorumla
+1 yılUnutacaksın lan nasıl napacam
10 Yorumla
+1 yılUnut gitsin, ayrılmışsınız nasılsa.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 874 cevap paylaştı. Haydaaa takılma buna yaaa yoluna bak
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.
+1 yılOlur böyle şeyler, geçmişi unut
10 Yorumla bu hayatta kimseyi güvenmeyeceksin!!!
10 Yorumlasende onun yakiniyla evlen
21 Yorumla
Soran+1 yılYa ahshshshsh süper çözüm
- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
+1 yılAlışmalısın bu durumlara hayat böyle
03 Yorumla
Soran+1 yılBöyle bir şey başıma ilk kez geliyor sürekli tekrar eden bir şey mi bu
- +1 yıl
Hayır sürekli değil ama olma ihtimali çok normal. Eskiye takılı kalmamalısın yoksa hayat üzer
Soran+1 yılHaklısın sanırım :(
Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Seni de davet ettiler mi bari
00 Yorumla
+1 yılBişey yapman lazım mı
10 YorumlaSen mi tanıştırdın onları
10 Yorumla
+1 yılUnut gitsin kendini yer bitirirsin
10 Yorumla
+1 yılKıza söyle herşeyi.
10 Yorumla
+1 yılMuhattap dahi alma
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Oha ak
10 Yorumlaİradene güven
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
+1 yılUnut
10 Yorumla Üzülme, bugünler de geçer
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılboş ver gitsin
10 Yorumla
+1 yılbir erkek için ağlanmaz
10 Yorumla- Devamını Gör (20)
Devamını Gör(65)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Eski sevgilim görüşmediğim bir arkadaşımla nişanlanıyor. Ne yapacağım :(?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer