5 6 7 yıl sevgili olup evlenenlerin ilişkisi görücü usulü evlenenlere göre daha kısa sürüyormuş?

neymiş çok uzun süre 6 7 sene karıkoca gibi olanların ilişkisi evlenince bitiyormuş boşanıyorlarmış görücü usulü olunca sürüyormuş niye çünkü diğer çift bıkmış oluyormuş ben de dedimki evliliği ilişkinin başlangıcı kabul edelim ne yani 6 7. senesinde evli çiftler birbirinden bıkıp ayrılcaklar mı? aynı hesap değil mi?
5 6 7 yıl sevgili olup evlenenlerin ilişkisi görücü usulü evlenenlere göre daha kısa sürüyormuş?
Cevapla