
Yansın İstanbul bu gece
Külleri savrulsun
Senin o taştan kalbin
Cayır cayır kavrulursun..

Sen hiç sevmedin ki beni.. Sevseydin, Bilirdin çaresizlikten kıvrandığımı... Yaşar gibi yaptığım bu hayatın bana dar geldiğini.. Sana ne kadar çok ihtiyaç duyduğumu.. Bilirdin... ama bilemedin.. Bilmedin... bilmek istemedin... Merak bile etmedin... İnancım kalmadı artık aşk denilen kalleş duyguya... Seni seviyorum’un bu kadar basit olmasına ve Kolayca söylenivermesine şaşıyorum sadece... Ne çok canım yanıyor bi bilsen.. Ama bilmezsin ki... Çünkü sen beni hiç sevmedin ki... Duygularım sahipsiz, hislerim yetim... Kabul etmedin sana ait olduklarını... Sen kendi duygularına bile ihanet ettin... Gittin... gittim.. gittik... Dönüşü imkansız bir yol, Ulaşılması imkansız bir biz... Kan damlarken yüreğimizden Sahiplenemediğimiz duygularımız ağlıyor duyuyor musun? Ama duyamazsın ki... Sen beni hiç sevmedin ki... “Sana gülüm demem gülün ömrü az olur” diye Çığlık çığlığa bağırırken, Adına yitik sevda dediğimiz bir masalın Baş kahramanı oluverdik bir anda... Sen olmaz umutlarımın umut prensi, Ben ise yüreği şizofrenlikle bedellendirilen bir hayal serserisi... Bizim masalımız bitti değil mi... İşte buna bir cevabın vardır kesin... Çünkü sen beni hiç sevmedin ki...
Kalpsiz olan artık benim...
Teşekkürler
Var... yeterince para kazanamiyorsun sıkıldım artık sevgimde bitti saygımda deyip bana kapıyı gösteren oğlumun annesi... Oğlumdan ayırmakla kalmadi üç kuruşluk huzurumunda içine etti... Bütün düzenim altüst oldu...
Hayır yok
Cevap
11Cevap
Favorim olan bir sürü kişi var. Tam da bu ödüle layık olan kalpsiz yaşayan varlıklar kendileri. Cevremi sarmış hain yılanlar falan.😂
Hemde nasıl hainler. Dört bir yanımızı sarmışlar😬😬😂
Senden daha kalpsizini bulana dek favorim sensin diyeceğim kimse yok.
bilmem
kalpsiz ise bir insan
kalpsizdir
ne olursa olsun öyle kalacaktır en nihayetinde değil mi?
Benden daha kalpsizi yoktur sanırım :D O yüzden kafam rahat.. Keyifli geceler..
Hiç öyle biri değilim canımı sıkıyorsa direkt uzaklaşırım. Bencilim bu konuda
Kalpsiz aslında benmişim. 😀
Kalpsizle ne işim olur ya.
Bunların hepsi şu an mezarda
Hayatımda öyle kişilikleri barındırmıyorum..
Şarkıyı dinler uyurum
Kalpsiz ile işim ne ki
hayatimda kalpsiz insanlar yok💜
Hayır yok
yoo sanman 🤔
@Gökay90 tam kalpsiz
@Matmazellz.
Haylie quen joker ikilisi gibi diyosun
Bence herkezde vardir boyle biri
Eeee bu ben 😃
Evet var
Yok hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?