"Ben sana vurgunum" diye sevdiğiniz biri var mı, oldu mu hiç?

Bunu söyleyebilmeyi o denli istiyorum ki anlatamam. Birini böyle kayıtsız şartsız sevmek. Birini gözü kapalı uçuruma koşacak kadar sevmek.

#oku

Aynanın karşısında uyuyakalmışsın gibi gene, ve iki vesika
Şarkıdan esinlenerek yazdım bunu. O derece etkileyici diyebilirim.


Güncellemeler
+1 yıl
ya da sizi böyle seven, belki
"Ben sana vurgunum" diye sevdiğiniz biri var mı, oldu mu hiç?
Cevapla