Sevdiğin kişi tarafından kıskanılmak (dozunda) düşünülmek, yanında hissetmek nasıl bi duygu?

Hiç sevdiğim erkek bana bi çiçek bile almadı (hediye değil düşünnmesi olay) hiç kıskanmadı. Zaten seven de olmadı. 30um. Nasıl bi şey acaba
Sevdiğin kişi tarafından kıskanılmak (dozunda) düşünülmek, yanında hissetmek nasıl bi duygu?
Cevapla