- Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı.
+1 yılBunun neyi açık ve ömrünü bu kişiyle geçirmek istediğinden emin misin? Yerinde olsam tekrar değerlendirirdim.
Kızı olsa ona da höt möt diye diye hayatı zindan eder böylesi. Oğlu olursa da kendine benzetir.
Tabi bunlar benim yaşam tarzıma göre düşünceler. Kaç yıllık sevgilimin bir kez olsun giydiğime laf etmesine müsamaha göstermedim çünkü. Ve benim giyimimi görse buna açık diyenlerin yüreğine iner yani öyle değerlendir. Tercih yine senin.30 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılŞu erkeklerin kılık kıyafete gelince allah kesilmeleri var ya beni öldürürüyor. Gör işte nasıl biriyle evlendiğinii 😃
" Hayır aşkım ben razı değilim " bu ne kadar bencilce bir cümledir.
Madem öyle sen de ona damatlığı zehir et.
Ayrıca gelinlik de aman tanrım g. tün gözüküyor tarzında da değil gayet şık ve makul derecede bir dekoltesi var. Zaten düğüne gelen akrabalar sırtını , göğüs dekolteni görürlerse ne olur vay haline.. resmen sen kafanı yorma ben senin yerine kararı verdim demiş arkadaş.20 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGelinliği de o seçmeyiversin. Ailesi ya da düğün olacağı yer katıysa belki ondan bi çekinmiştir. Benim gelinliğimin de sırtı böyleydi, eşim ilk başta açık vs dedi giydiğimde beğendi, aldım. Beğenmeseydi de alırdım muhtemelen. Giydiğimde kaynanam üşürsün deyip sırtıma şal falan serdi. Geçen konuştuk her düğünde gelini çekiştiriyorlardır kesin beni de çekiştirmişlerdir dedim, gelinlik açıktı onu söylemişlerdir dedi. Olabilir gelinlik bu dedim geçtim. O da belki bu düşünceyle karşı çıkmıştır.
21 Yorumla
Soran+1 yılÖzbekistanlı o ya
- Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılbir kişi de çıkıp dememis ki kendi giyeceği şeyi niye başkasına soruyor?
31 Yorumla- +1 yıl
doğru herkes özgür çıplak olsun düğün senlensin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
59Cevap
Bence gayet dekolteleri hoş ve şık cici duruyor asiliğide yansıtıyor ayrica kizim bir kez evleniyorsun ne kadar kiskansada sevsende şunu bil bunu ömür boyu yapicaksa ayrica senle evleniyor kendisi o gelinliği giymicek bu bir kendine bunu asla yapma bizler güçlü kadinlariz sen o kadar erkegin arasinda onu secmissin onu seviyorsun o mal bunun farkinda degilse onun kıskançlıktan gözü kör olmus demektir kizim giy istedigin gelinliği eger izin vermezssede evlenmiyorum de yol yakınken orada şartlarını tavrını gücünü ortaya koy merak etme terk edip gitmez seni korkutur en fazla sende oralı olmazssin sonra kopek gibi gelir erkekler böyledir korktutmaya çalışırlar fakat kendilerini bir sure sonra korkuturlardı kisacasi kendi kazdıkları kuyuya kendilerini düşerler...
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 5,5b cevap paylaştı. Sevgilinle halâ bu giyim sorununu aşamadıysan,
ilişki içinde yaşanan sorunları ise burada binlerce insanla paylaşıyorsan,
kusura bakma ama sizden hiçbir şey olmaz. Çocuk gibisiniz. Şeker verelim elinize takılın.
Önce sorunları aşın.80 Yorumla
+1 yılBuradaki insanların görüşlerine göre mı karar vereceksiniz, gayet basit bir mesele ve çözülmemiş, aranizda halletmeniz gereken bir mevzuyu burada hiç tanimadiklarinizla konuşuyorsunuz. Daha büyük ve ciddi konular olacak tartışmanız ve karar vermeniz gereken onlarda daha fazla zorlanabilirsiniz.
Mantıklı düşünün ve basit şeylere takılmayın.20 YorumlaBence buna karışması doğru değil. Gelinliğin arkasına bayıldım ayrıca çok hoş, öyle çok açık da değil. Bu kadar karışmasına izin verme sonuçta bi defa evleniyosun
50 Yorumla
+1 yılGelinliğine karışması doğru değil bence. Bu gelinlik de çok güzel sadece sırt dekoltesi var o da normal.
30 YorumlaBana kalsa ben fazla açık gelinliği evliliğin mantığına ters buluyorum. ama etrafa göre düşündüğümde kim ne diyecek? Herkes kendi aleminde. Sanki memleket meselesi. Tartışmaya bile değmez. Eskidenmiş o tarz baskılar. şimdi herkes birbirini rahat bırakmış.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılNeden izin vermediğini bize değil ona soracaksın. Biz izin verip vermeme noktasındaki doğru ya da yanlış olup olmadığı hususunda yorum yapabiliriz ancak.
Eğer neden izin vermediğine dair soruna muhatap olmuyorsa yapılacak tek şey bu işi tekrar düşünmek olacaktır.10 Yorumla Arkadaşım bunun altında art niyet veya geri kafalılık arama, evleneceğin kişi sana bunu giyemezsin dememiş güzelce ben razı değilim demiş (Bunu belirtiyorum çünkü bu tarz yorum yapanlar illa olmuştur.) Bunun sebebi kesinlikle düğüne gelecek insanların seni o şekilde görmesini istemiyor olduğundandır. Bugünü 1 kez yaşıyorsunuz. Sen onu giydiğinde senin için çok güzel bir düğün olurken onun için tam tersi olabilir. O da bugünü 1 kez yaşıyor ve ortak yolu bulmalısınız. Şahsen bende evleneceğim insanın açık giyinmesini istemem. Hani dışarda rahat ediyoruz diye giyersin anladım da düğününde açık giymenin mantığı ne? Hoşuna giden daha güzel bir gelinlik bulabilirsin, bulabilirsiniz. Size ömür boyu mutluluklar diliyorum 🙏🏻
10 YorumlaŞimdi Siz Evlilik Yolundasınız Veee Hala Giyim Alanında Uyuşmazlığınız Var. Pardonda Bu Durum Neden Önceden Konuşulmadı. İkinizde Daha İşler Bu Raddeye Gelmeden Herşeyi Masaya Serecek, “Ben Buyum” Diyecektiniz. Sonra Birbirinizi O Şekilde Kabul Etseydiniz Şu An Bunu Konuşmuyor Olurdunuz.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 536 cevap paylaştı. Fazla uyanık birisi önden seni kapatmaya çalışıyor işte planı bu. Bahaneside saçmadır eminim.
21 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklısınız
+1 yılGelinlik bu ya hayatında kaç defa giyeceksin sanki. Bunu beğenmişsin abartı bir şey yok gayette güzel bir modell. Giymeyipte içinde mi kalsın hem açık giyinen biri olduğunu biliyormuş neyin tatavasını yapıyor
20 Yorumla
+1 yılŞimdi her kesimden her yaştan her tipten insan gelecek kalabalık bir ortam oluşacak zaten Türkiye de sapık ve abaza oranı yüksek bir yer insan arkadaşına akrabasına güvenemiyor o yüzden haklı seni sevdiği için düşünüyor düşünmezse zaren suç artık evleniyorsun eşinle baş başayken bol bol açık giyinmene bak
00 Yorumla
+1 yılÇevre baskısı nedeniyle göze batmamak için kapalı istiyor olabilir ancak ileride kapanmanı da isteyebilir baskıya direnecek özgüveni yok demekki kim ne derse desin diyebilmeli ya da modern görünerek size rol yapıyor da olabilir dikkat edin.
20 Yorumla
+1 yılŞimdi geri kafalı diyen de olucak bence kıskançlık geri kafa olarak algılanılmamalı sonuçta herkes sevdiği kişiyi kıskanır ve bir ölçüde kısıtlar. Karşı tarafa da saygı duyarak ortak bir şey belirleyebilirsiniz. Ona göre çok açık olmayan bir model seçebilirsiniz mesela.
12 Yorumla
Soran+1 yılKıskanmak ve kısıtlamak ayrıdır beni kısıtlaması çok yanlış anlamıyorsunuz. Saygı duymak demek benim hayatıma karışabilir demek değil
- +1 yıl
Gorusunuze saygi duyarim ama sizinle ayni fikirde degilim. İstisnalar elbette kaideyi bozmaz fakat seven herkes az ya da cok farkinda olsun ya da olmasin kısıtlar. Çunku paylaşamaz sevdiğini. Bazi yerlere gitmesini istemez eve geç gelmesine karsi cikar cunku yaninda olsun ister gibi gibi
+1 yılAdam razı değil işte. Evlenmek bireysel akıl yoluyla olmaz ortak kararlar verilen bir eylemdir. Ortak karar veremiyorsanız ve bir noktada uzlaşamıyorsanız evlenmeyin. Evlenmek sorumluluk ister. Karar ister.
13 Yorumla- +1 yıl
Iyi hoş demişsin de kadının giydiği erkeği bağlamaz ki ortak karar mevzusuna dahil olsun..
- +1 yıl
@rekreasyonistt bağlar her şeyi bağlar kıyafet değil bir tek
- 1 yıl
Sen kendin gibi düşüneni bul, ben de benim gibi düşüneni.
- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılBence kendi istediğini yap ilerde pişman olma gelinliği sen giyiyorsun böyle yaparsan hep senden yararlanır
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılbir şey deyim mi. Insanlar çok pis. Şu resme bile bakıp sertleşen tipler var. Bence orta yolu bulun derim. mantıklı bi açıklama yapabiliyorsa birbirinizi kırmanın gereği yok. Onun önerdiklerine de bak. Belki başka modeller de hoşuna gider.
30 YorumlaKendi çevresiyle ilgili bir durumdur bence. Hoş karsilanmıcağını düsünüyodur. Ama nedenini söylemesi gerekir tabi yinede eğer normalde kiyafetine karısmiyosa.
10 YorumlaGelinliğin çok açık olup olmaması görecelidir mesela ben de bu gelinliğin açık olduğunu düşünüyorum ve düğünümde bunu giymem. Gelinlik güzel, baskasinda görsem begenirim ama benim tarzım değil. Senin fikirlerine saygi duyması gerekirdi. Umarım ileride sorun yaşamazsınız. Bunu oturup konuşmalısınız
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılBu görseldeki gelinliğin nesi açık ben seni tutuyorum
11 Yorumla- +1 yıl
Takım tutuyorsunuz sanki 😀
Ben yorumları okumaya geldim
20 Yorumla
+1 yılDaha evlenmeden hayatının nasıl ilerleyeceği hakkında sana bi sinyal vermiş bu tip adamlar karısını bunaltabiliyor evlilik süresince bende sorgula derim o kim ki sen istedikten sonra
00 Yorumlaçocuk ilginç vallaha... birde ben razı değilim diyor bak bak... ulan milet açık giyinme der bu açıl diyor... çocuk tuhaf biri kusura bakma * nasıl bir kafada vallaha anlamadım
00 Yorumla
+1 yılSebebini bilemem ama dediğin gibi bir kere olacak olan bir olay bu. Bugün buna izin verirsen yarın kim bilir seni neyle kısıtlayacak. Sen evlenme olayını bir kere daha düşün.
00 Yorumla
+1 yılknk soru yanlış olmuş. neden ben bunu soruyorum demelisin. deli misn ya kıskanmasından önemsemesnden güzel bişy mi var. asıl sorn etmese gel sorgula. bak erkeklern bakış açısı farklı ya ağaca yapyolar ağaçç kızım ağaç değilsn nefes alan bir kızsın farknda mısn. benim yaşlı köyden tanıdma teca vz ettiler ki eden de tipi falan iyi istese kız bulr. sapkınlık moda gerisini sen düşün. çocuğu öp başına koy.
03 Yorumla- +1 yıl
Ben durumu daha rahat hissetmen için bu şekil düşündüm. Çünkü kendim şimdiye kadr gördüm ve geçirdim hayat tarzına göre kapalı daha huzurlu hissettiriyor. Ama zaten kendi isteğin bu doğrultuda ve karşındaki de seni tanıyan biriyse ilişki açısından razı değilim kaba düşüyor. Ama rahatsızlını belirtmesi gayet normal ve insanların böyle sahiplenmesi kıskanması da kötü bişey değil. abartı şeyler yüzğnden güzel şeylerden soğumayalım. Senin kendi gününde kendini güzel hissedeceğin şeklde giyinmek istemen kadar doğru ve haklı bir düşünce yok zaten. Hepimiz fikirlerimizi belirtmek için diyoruz ama şimdiye kadarki türkçenin ve anlatmanın darlığı yüzünden güzelce anlatamadık. Mutlu nice günleriniz olsun 🕊💐🌼😉
Soran+1 yılKıskançlık adı altında kısıtlamayı modernleştiriyorsunuz
- +1 yıl
kısıtlamaya tabiki karşıyım. ama ilişkiye birbrmizin sınırlarını bilerk başlamaktan bahsediyorm. annede çocuğunu çok sevmesine rağmen istemszce kısıtlar. bir ilişkinin fedakarlıksız devamı imkansız. kıskanlmadan sevildimi düşnemem. ben illaki kıskanıp kısıtlarm çünkü. ve modernlik benim hayatımdan önemli değil
Gizli Üye(25-29)+1 yılAdam gibi adam olduğu için izin vermiyor Evet bir kere olacak bütün gözler üzerinizde olacak Senin sırtını açıp akrabalarına bakın bu benim eşim bu da sırtı demek istemiyoru demekki G. avat olmadığı için mutlu olmalısın. Kesinlikle bu konuda evde kalmış feministlere özenip karşı çıkma. Ben kendimi erkek yerine koyup düşünüyorum Sevdiğim kızı erkeklerin içine orası burası açık çıkartmak istemezdim Kıskanırdım Düğün falan farketmez
32 Yorumla- +1 yıl
🏳️🌈🏳️🌈🏳️🌈
Soran+1 yılHayatımı akrabalara göre yaşamak zorunda değilim onlar anca konuşun böyle şeyleri umursamıyorum siz de umursamamalısınız. Ha bir de feminist demek kadın ve erkek eşitliğini sağlayan insanlara değil ve ben kimseye zaten muhtaç değilim öğretmenlik yapıyorum kendisi tıpış tıpış gider
+1 yılMevzu yapacak kadar açık değil. Nişanlının kendine ve sana güveni yok. Evlendiğinde de kısıtlamalar yapabilir.
10 Yorumla
+1 yılNişanlın kalbini kırmadan istemedigini belli etmis ve kıskanmış ben sorun bulmuyorum onun göruşlerinede önem vermelisin bence
10 YorumlaBence gelinlik saflığı, masumiyeti ve temizliği temsil eder, bu model gibi fazla abartı ve dekolteli olanlar o özelliklere uygun değil.
00 Yorumla
+1 yılBöyle demiyenden korkmalisin bence. Seni sevdiginden kıskanıyor bu gayet normal bir durum bende olsam bende istemem.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılEmpati yapmak gerek.
Siz müstakbel eşinizin sırtı açık bir smokin giymesine müsade eder miydiniz?00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 531 cevap paylaştı.
+1 yılEşiniz gitmeyecek siz giyeceksiniz Mutlu gününüzde içinizde ukte bırakması hoş olamamış umarım düşüncesi değişir
00 Yorumla
+1 yılyorumları okudum biraz sinir krizi geçirdim ya neresi açık bunun millet kafayı yemiş sizin zihniyetiniz pis
00 Yorumla
+1 yılAçık değil dekolteli giymeni istememiş. Kendine göre haklı. Bu örnekteki gelinliğin sırt dekoltesini daha uygun bir hale getirtip orta yolu bulabilirsiniz
00 Yorumla
+1 yılSende beline kadar açık değilde sırtına kadar açık bir gelinlik al
01 Yorumla
Soran+1 yılSen al knk
Gizli Üye(18-24)+1 yılAy Allahım böyle çomar koca nasip etmesin zaten bulmamda inşallah öyle bir hataya düşmem. Aminnn
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBu adamın huyu bu evleniyorsan evlen, sevmiyorsan giyme başkasıyla evlen. Vücudunu güzelliğini herkese sergilemek istiyorsan giy manken ol, yok evlenecem sevdiğimle olacam çocuk yapacam diyorsan evlen bu kadar basit. Bir kadın sadece kocasına güzel görünse yeter aleme değil. Ortalık malı olmak istiyorsan o ayrı!!!
11 Yorumla
Soran+1 yılGiydiğim kumaşı nasıl ortalık malına bağlayabiliyorsunuz şaka mısınız sonra niye türkiye gelişmiyo
+1 yılNişanı atmakla tehdit et yola gelsin. Düğünde giymeyecen de ahirette mi giyecen.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılAdam Haklı Açık Giyinmen Çok Yanlış Tehlikeli Tehlikesi nedir Ortalık sapık kaynıyor ya Allah Korusun birisu gelse tecavüze kalkissa iyi mi olcak hayır Huzursuzluk cinayete Bile gider Ailen akaraban bunu öğrense onu öldürürler sonra hapis iyice kötü kapalı gelin ol Hayırlısı budur
14 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız ama bu devirde hayvana bile tecavüz ediliyor benim giydiğim kumaş nasıl etkileyebilir ki bunu? Ayrıca bu düğün yanımda oda olacak düğün 1 kere yapılır zaten akrabalar aileler gelecek
Cevap sahibi+1 yılOff Off Maalesef Şerefsiz Pislikler Hayvana Bile Edenler var Allah belasını versin onların bu nasıl iğrençlik ya ulan madem azdıniz evlenin ak ya da 31 çekin Bunu da mı düşünmez insan Ben azınca 31 çekiyom tecavüze asla girmem benim dediğim açık giyinmen Sapıklari erkekleri etkiler Akraba arasında dimi Erkek var mı orada var dikkatli ol Giyinmene Karışmıyorum sadece iyiliğin için dedim
Soran+1 yılNormal hayatta belki istemez kıskanır haklı ama bu düğün 1 kere yapılır en özel günümüz olarak kalacak mutlu olmak hakkım değil midir? Peki biiey soracağım erkekler haddin den fazla açık giyinen kızları ne olarak görür genelde? Merak ettim
Cevap sahibi+1 yılSoyleceğim Ama Yanlış anlama kızma sordun o pis zihniyetin görüşünü söylüyorum açık giyinen i cinsel obje olarak görüyorlar maalesef şimdi açık giyinmek istiyorsun tamam giyin ama gerdek gecesi eşinle beraber öyle ol O zaman soyunursjb ama başka erkej görmesin ben isterim ki sapık olmasın ama var maalesef
- Aşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı.
+1 yılGeri kafalı senin nişanlın
26 Yorumla- +1 yıl
Sen ilerde karın a düğünde bol sırt ve göğüs dekoltesi giydir öyleyse davetlilerin gözü bayram etsin
- +1 yıl
@Candanbirkızz Hemserim bol sırt göğüs dekoltesi bilmem ne önemi yok burada önemli olan insanın evleneceği hayat arkadaşına bir ömür aynı yastığa baş koyacağı kadına olan güven problemi anlata bildim mi
- +1 yıl
İstediğini giyebilir sonuçta hayata bir kez geliyoruz size ne ayrıca?
- +1 yıl
@selambentatlıpatatee tabiki istediğini giye bilirde sana kim ne dedi de sanana diyorsun hanfendi?
Soran+1 yıl@candanbirkızz farkındaysan bu devirde hayvana bile tecavüz ediliyor nedir bu açık giyinmek ile derdiniz
+1 yılŞimdiden başlamış baskı alttan alttan sen her halinle güzelsinler ben razı değilimler... Yol yakınken dön köprüden önceki son çıkışa gelmişsin.
20 YorumlaIzin alirsan izin vermiyorum diyebilir... sen kendi konumunu kendin belirlersin canim
00 YorumlaArkadaş yorumlara bak erkekler ayrı bayanlar ayrı bayanlar gene feministlik yapıyor ayrıl diyor ya apla iyi dinle bence açık geleneksel bir erkeğim reis benim kafamdan giyme sevdiğinden önemli mi
00 Yorumla
+1 yılbir de gelinlikte açık bile değil ha 🙄 off erkekler o burunlarını herşeye sokuyorlar
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılDekolte olarak mı saç icinmi saç için diyorsa evlenince de kapanmani isteyecek 😉
01 Yorumla- +1 yıl
Sırt abartılı bence bilemedim evli bı kadinin giymesi için bencede fazla modern diyelim
Gizli Üye(18-24)+1 yılorada o kadar insan olucak büyük amcalarin dayilarin eşinin iş arkadaşlari senin arkadaşlarinin eşleri çalgicisi şusu busu bu şekil rahat edebilicek misin gerçekten nişanlin haklı
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 741 cevap paylaştı.
+1 yılSırt normal aşırı durmuyor. Göğüs dekoltesi fazla değilse olur bence
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEsimde fazla acik olmasin dedi gogus konusunda sirt dekolteme birsey demedi biraz da gogus dekoltesi vardi
10 Yorumla
+1 yılDamadı değiştir, gelinlik kalsın.
60 Yorumla
+1 yılYorumların büyük bir kısmını okudum da nasıl insanlar olmuşsunuz böyle ya bu kızlar kendini sergilemeyi ne kadar seviyor böyle kızım sen canım mısın adam kıskanıyor seviyor ondan öyle yapıyor ayrıca çok güzel falan filan diyenler bu ne böyle dükkanda kumaş bitmiş gibi iyice batılılaştınız be az namusunuzu düşünün bu gelinlik yüzünden düğün bırakan çok oluyor dikat etde son dakka bırakılma...
26 Yorumla- +1 yıl
Gelinlikten namusa kadar uzanan bir yazı... Ög geldi
- +1 yıl
Sen mayonile git düğün takılma boş ver
- +1 yıl
Konuyu saptırma.
- +1 yıl
Saptırdıgım yok olayı saptıran sensin gelinliğin namus oldugunu bilmeyecek yaşta isen beni de yorma daha fazla da yazma
- +1 yıl
Gelinlik namus değildir bunu uyduran sizin gibi zihniyetlerdir ancak... bu kafaya ulaşmak için de ne yaşıyorsunuz bilmiyorum. Ayrıca her fırsatta kadının namusunu didiklemekten vazgeçin.
Allahıma şükürler olsun ki böyle bir zihiniyete sahip bir ortamım da ailem de yok. Olanlara üzülüyorum.
Soran+1 yılNamusu bacak arasında aradığınız için ülke bu halde zaten, oysa ki namus akılda ve düşünce de bitiyor namus diye diye kadını bu kavram içine geçirdiniz artık namus denince bile akla kadın geliyor.
+1 yılSöylenecek çok şey var ama söylenecek hiçbir şey yok. nişanlına uyum sağlamakta senin kararın olur hayır ben böyle istiyorum bu beden benim demek de , Bu durumları daha çok yaşayacak mıyım diye sorgulamak da.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGelinlikteki fazla dekolte masumiyeti öldürüyor bana göre..
Ailelerinde geldigi böyle bir organizasyonda ortama göre ölçülü giyinilmeli00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılbenim sevgilimle bu konu olmuştu aynı şekilde demişti herkesin gözü üstümüzde olcak çok açık giyinme bence felan diye konuşmuştu
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılFazla açık, gelinlik dediğin daha masum olur. bu teşhircilik. Bende açığım ama böyle bi gelinlik giymem.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılnişanlın bence gayet kibar ve düzgün biri. istekli ve abaza erkeklerin sana bakmasını istemiyor hepsi bu
00 Yorumla
+1 yıl1 kere evleneceksin isteğini çok istediğini güzel bir dille yüz yüzeyken anlat
10 YorumlaHahahaha bu evlılık leş gıbı gıdıcek sımdıden bellı
40 Yorumla
+1 yılNiye izin aldigini sorgulamali miyim?
40 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılGiyme nolcak ya kıskanıyor demekki ya da ailesi belki iatemiyordur Alt tarafi bir düğun çok abartılıyor en güzel anın bu olmamali yani en güzel anin basit bir düğun evlilik olmamali
06 Yorumla
Soran+1 yılBenim için basit değil bu zamana kadar kendi çizgilerimi hep korudum her zaman kariyer en önemli oldu ve öğretmen oldum onun akrabaları ailesi beni ilgilendirmez ben onlarla evlenmiyorum
- +1 yıl
Madem ikinizde birbirinizi oldugu gibi kabul edemiyorsunuz niye berabersiniz
Soran+1 yılSevdiğimiz için
- +1 yıl
Orta yolu bulun her seyde her iki tarafta direrirse olmaz ki
- +1 yıl
Ve ailesi vs umrudma değil diyorsun şimdiden yani yaşlı eski kafalı belki ailesi bir kıyafet için bence kimseyi üzmeye değmez mesela yine çok şık bir gelinlik bulabilirsin başka seylerde seni kısitlamasina asla izin verme ama kıyafet cokta onemli degil bence dugunde oyle zaten evlilik gereksiz bir şey
- +1 yıl
Ve kıyafetin namusla bilmem neyle ne alakasi var omun için söylemiyorum ben yani insan sevdiğini kıskanabilir bu normal ve basit bie kıyafet için birbirinizi uzmeye değmez başka konularda asla taviz verme mesela tesetture gir falan derse ayril gerekirse ama yani bu dekolte olayları farklı orta yolu bulun yani boyle sacma bir sey için birbirinizi kirmaya gerek yok ya da yol yakinken ayrilin surekli kiyafet kavgasi yaparsiniz ilerde seni boyle kabul etsin ya da ayrilin ama bence kadin erkege erkek kadina evliyken karisabilir ben evlensem kocami hicbir yere gondermem isten eve evden ise ben yokken hicbir yere gidemez ama ben gidebilirim cunku ben nereye gidecegimi ney yapip ne yapmayacagimi bilirim ama erkek milleti bilemez devir degisti artik erkeklerde her işi yapiyor evde bekliyor
Gizli Üye(25-29)+1 yılGelinlikte abartı dekolte güzel durmaz tatlı göstermez gelini
00 Yorumla- Devamını Gör (98)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 


