Sevdiğiniz insanı neresi olursa olsun görmeye gidermisiniz?

şu an ben üniversite okuduğum için başka bir şehirdeyim ama sevgilim hiç gelmedi yanıma kaç senedir beraberiz insan hiç mi özlemez yanı özledim diyor ama uzakmış özleyen insan bence gelir arkadaşlarıyla olsa her gün neredeyse görüşüyor onlarla aynı şehirde olduğu için görüşüyormuş uzak olmasa gelicekmiş öyle diyor ben de ailemin yanına gittiğim de moralim bozuldu görmeden geri döndüm siz olsanız ne yapardınız?
Sevdiğiniz insanı neresi olursa olsun görmeye gidermisiniz?
Cevapla