Sevgiliyi kaybetme korkusu belli edilmeli mi yoksa derinlerde gizlenmeli mi?

Sevdiğimiz insanı kaybetmekten bir noktada hepimiz endişe ederiz. Bu korkunun güvensizlikle, ortada sevgi olmamasıyla bir ilgisi yoktur. Ancak öyle bir şey yaşar ve atlatırsınız ki çift olarak; bir anda o korku yerini ''bir yere gitmeyecek biliyorum'' diyeceğiniz bir noktaya gelir.

Kimi insan ise bu korkuyu fark ettiğinde, partneri üzerine oynar. Kaybetme korkusunu kullanarak onu hem manevi hem de fiziksel olarak sömürür. İşte bu durumda keşke o kadar belli etmeseydim dersiniz.
Sevgiliyi kaybetme korkusu belli edilmeli mi yoksa derinlerde gizlenmeli mi?
Sevgiliyi kaybetme korkusu belli edilmeli mi yoksa derinlerde gizlenmeli mi?
Cevapla