İşkolik sevgiliye kaybetme korkusu nasıl yaşatılır?

Bıktım artık onun kariyerinden kendine dönük olmasından. Bende boş bir insan değilim eğitimliyim gelişime açığım. Bunun yanında Gayet hoş alımlı bir kız olduğumu söylerler. Ya iki sevgimi ilgimi belli ettim iyice sapıttı. Kendisi doktor yoğun çalışıyor anlıyorum ama ona uygun hareket etmekten özensizliğinden sıkıldım. Kariyeri çok önemli yoğun bir hastanede çalışıyor onu da anlıyorum ama onun da odunluk yapmaması lazım. Gün içinde konuşmuyoruz bari akşam ilgilen doğru düzgün. Bazen sabahları artık günaydın bile yazmıyor. Seviyorum demeyle olmuyor bu iş. Hissettir dimi. Ben bu adama ne yapayım? eğer böyle devam ederse ayrılmayı düşünürüm ama bundan önce hatasını anlamasını kendini düzeltmesini istiyorum. Ne yapabilirim? Açık açık konuşayım mı? Ve neler söyleyeyim eğer konuşursam işin ayrılmaya kadar gideceğini söyleyeyim mi? Ya da bende hiçbir şey söylemeyip ona soğuk mu davranayım? Ne yapacağımı şaşırdım lütfen yardım.
İşkolik sevgiliye kaybetme korkusu nasıl yaşatılır?
Cevapla