Birini kırdığınız zaman gönlünü nasıl alırsınız?

Ben Allah'ı çok kırdım. Çok. Keşke dilim kopsaydı da, o sözleri söylemeseydim. Hemde Allah bana dokunmuşken. Beni yol bilmez halde bulup yol göstermişken. Beni sevmişken…
Ne nankörüm… 🥀
Allah'a dua etmeye utanıyorum. Allah bana "etme" diyor, hissediyorum. "Benimle bir müddet konuşma" diyor Allah. Allah beni bıraktı. Öyle içim yanıyor ki anlatamam. Kendimi nasıl affettireceğim bilmiyorum. Bir daha eskisi gibi olur muyuz? Aramızda öyle bir sevgi bağı olur mu? Bilmiyorum. Ama sanırım bir müddet beklemeliyim, çünkü şu an Allah beni istemiyor. Hissediyorum.
Birini kırdığınız zaman gönlünü nasıl alırsınız?
Cevapla