Ben Allah'ı çok kırdım. Çok. Keşke dilim kopsaydı da, o sözleri söylemeseydim. Hemde Allah bana dokunmuşken. Beni yol bilmez halde bulup yol göstermişken. Beni sevmişken…
Ne nankörüm… 🥀
Allah'a dua etmeye utanıyorum. Allah bana "etme" diyor, hissediyorum. "Benimle bir müddet konuşma" diyor Allah. Allah beni bıraktı. Öyle içim yanıyor ki anlatamam. Kendimi nasıl affettireceğim bilmiyorum. Bir daha eskisi gibi olur muyuz? Aramızda öyle bir sevgi bağı olur mu? Bilmiyorum. Ama sanırım bir müddet beklemeliyim, çünkü şu an Allah beni istemiyor. Hissediyorum.
Ne nankörüm… 🥀
Allah'a dua etmeye utanıyorum. Allah bana "etme" diyor, hissediyorum. "Benimle bir müddet konuşma" diyor Allah. Allah beni bıraktı. Öyle içim yanıyor ki anlatamam. Kendimi nasıl affettireceğim bilmiyorum. Bir daha eskisi gibi olur muyuz? Aramızda öyle bir sevgi bağı olur mu? Bilmiyorum. Ama sanırım bir müddet beklemeliyim, çünkü şu an Allah beni istemiyor. Hissediyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar