Hesabı hep ben ödüyorum ne yapmalıyım biraz uzun ama Allah aşkına bana yardım edin nolur?

Merhaba arkadaşlar benim 4 buçuk seneye yakın ayrıl Barış devam eden bir ilişkim var size şöyle anlatmaya başlamak istiyorum Erkek arkadaşım 4 buçuk senedir bana devamlı param yok diyor ama her zaman hep borcum var diyor benimle nereye gitse hesap olsun her şey olsun tam 4.5 senedir ben ödüyorum size yemin ederim bana toplam hediyesi olsun hesap ödemesi olsun benim için 4.5 senedir ödediği hesap 250 TL inanılır gibi değil hep hesapları ben ödüyorum hiç elini cebine atmıyor bana param yok diyor diyor sonra ben ödeyim diyor yalandan mesela buluşuyoruz aşırı açım diyor bir kafeye gidiyoruz çay istiyor bende açtın hani neden yemek yemiyorsun diyorum param yok ki diyor hep böyle yapıyor ama ben öderim sen aç kalma diyorum bende ne diyeyim yemin ederim faturasını borcunu hesaplarını hep ödüyorum benim için hiç bir şey yapmıyor 5 kuruş harcamıyor hep borcum bar var diyor ama arkadaşları ile geziyor tozuyor arabasına benzin koyuyor asgari ücret ile çalışıyor bana ailem hepsini elimden alıyor bana 20 TL veriyor aylık diyor ama buluşunca cebinden paket paket sigara çıkıyor nerden buluyorsun bunları diyorum yakın arkadaşımın abisinin dükkanı yazdırıyorumm diyor devamlı borcum var demesinden hesapları bana ödetmesindrn çok bıktım arkadaşlar hiç mi mutlu etmek istemez 1 tl bile harcamıyor benim için onu çok seviyorum bir türlü soğuyamıyorumm arkadaşlarım senin yerinde olsam çoktan soğurdum ondan diyor onunla bir gelecek düşünüyorum ama ne bileyim sanki uzaklaşıyorumm ne yapmalıyım?
Hesabı hep ben ödüyorum ne yapmalıyım biraz uzun ama Allah aşkına bana yardım edin nolur?
Cevapla