Hayatımda ilk kez böyle bir ilişki başıma geliyor. Ne yapacağımı bilmiyorum. Gün içinde arıyor mesaj atıyor ilgi gösteriyor ama ekran görüntüsünde ki gibi sadece bunları konuşuyoruz. Hep ben konu açıyorum. Onun tek konuştuğu "napiyorsun, nasılsın" bu kadar yani. Tüm gün boyunca hep aynı sorulara maruz kalmak çok sıkıcı 😂
Sevgilimle bir türlü düzgün konuşamıyoruz. Ne yapmalıyım?
Sevgilinle dolu dolu bir flört dönemi geçirmişsin anlaşılan ilişkiye başlamadan önce çok fazla konuşup mesajlaşmışsınız böyle durumlarda zamanla artık konuşulacak konular kalmadığı için sohbet monotonlaşır ve yerini sadece bir kaç kelimeye bırakır her şeyin fazlası zarar olduğu gibi aşırı konuşma ve mesajlaşmanında böyle bir zararı var bu monotonlaşan muhabbet zamanla aranızda soğuma ve sıkılma başlatır bu şekilde daha fazla ilerleyemez siniz ve sonucu ayrılık olur gündelik hayatınızda yaptıklarınız üzerine muhabbetler kurmaya çalışın ve tabi çok fazla konuşmamaya gayret edin o zaman ilişkinize yeniden heyecan gelebilir.
Üzerinde konuşulabilecek bi konu açtığında devam ettirmiyorsa muhabbeti bitiriyorsa hep ilgilenmiyor bence. Sürekli havadan sudan muhabbet etmesi de belki yazacak başka kimse bulamadı ya da canı sıkıldı öylesine yazıyor. Bilmedim ben de. Böyle insanları anlamak zor. Kendine dert edip de boşuna canını sıkma yazarsa cevap verirsin. İlgileniyorsa belli etsin.
Siz bu konuşmayla bu seviyeye nasıl geldiniz? Jsjsjjsjs ona konuşması için alan yarat mesela güzel bir şarkı , sana özel , çok bilinmeyen , onun bilmediği en azından. Ne bileyim sporla ilgilenmesen bile bir soru sor , dolardan bahset bir fikir belirtsin bu ne
Bu tip insanlar vaktini çalmaktan başka bir şey yapmaz emin ol. Aklın varsa ayrıl. Bende de vardı bunun kız versiyonu. Hayattan bezdirdi resmen. Ayrıldığım gün kafam ferahladı.
:D yanii sıkıcı bir muhabbet okurken ruhum sıkıldı. Daha fazla şey paylaşmalısınız. Kısa kısa tek kelimelik cevaplar. Hata bende mi demişsin ama bence ikinizdede. Hani adam “aşkım” yazıyor sen sadece “efendim” falan. “Oturuyorum sen” otururken ne yapıyorsun ondan bahset mesela, “tv izliyorum” gibi. Ne kadar süredir birliktesiniz bilmiyorum ama böyle devam ederse, uzun sürmez diye düşünüyorum.
Ben siz kızlara söyleyecek söz bulamıyorum. Geçen yıl üniversitede 104 sayfalık tez yazdım. Yazmaya veya konuşmaya kalksam, uzun konuşma kapasitem var. Kendimi zorlasam kitap bile yazarım. Telefonla konuştuğum bir kızla bir keresinde 111 dk konuşmuştum. Bir kızla konuşurken konu bulmak benim için hiç zor değil. Ne hikmetse benim gibi erkeklerin sevgilisi olmuyor. 2 kelimeyi bir araya getirmeyi bilmeyen erkeklerle kızlar gidip sevgili oluyor. Ben söyleyecek bir şey bulamıyorum. Tc kızları bu kafayla devam etsin.
Bende Tc kızlarından bıktım. İyi kızları hak eden erkeklere karşı bir şey yapamıyorsunuz. İyi kızları hak etmeyen erkekler içinse elinizden geleni yapıyorsunuz.
Simdi diyeceklerim aradigindada aynen bu konuşma oluyorsa gecerli; Kültürsüz bir adam demek ki ve sen cokta hoşuna gitmiyorsun bence cünkü senin hakkinda bir sey ögrenmeye merakli degil veya sıkılmasın benden diye konu bulmak icin kafa patlatmayı seven birisi degil gittigi yere kadar diyenlerden bence Bu gözler seven erkekleride gördü ve seven erkek böyle yazmiyor
Eğer konuşunca veya buluşunca degişikse mesajda böyle yazmasina takilma
Çok tuhaf🙅🏻♀️ bence bunu söyle senle olmasa bile en azından ilerleyen ilişkilerinde bunun olamaması gerektiğini bilsin neler yaptın bugün biraz da onlardan bahset felan de ortak nokta bul bazen sorular sor ayn demeyi yasakla mesela o zaman da tamam der 😁😁
Bir şeyler paylaşıp konuşamayacağım ilişkilere tahammülüm yok. Çok korkunç bir durum, insan ilgi duyduğu birisine karşı meraklı ilgili olur, sizin ilişki pek sağlıklı durmuyor.
Okurken ben sıkıldım, ortak hobi bulmanız lazım. Fazla gitmez böyle. Hergün evde oturuyorsan anlatcak bir şeyin olmaz zaten keza onun da öyle. Ve "ayn" ne arkadaş ya neye aynen denir bilmiyor bence.😂
Harbi, bide benm kimse umrmda degil ya kimse bulunmaz degil benim icin sevglm falan olmadi bunlar tanisma asamasindaydik benim kurallarim var onlar olmuyorsa bende tanismak istemiyorum isterse fünya yakisklisi olsun konusmayi direk birakiyorum
@Dertliymxm prensipli olman çok iyi ve en doğrusunu yapıyosun. Beğenmediğin huyları olanı sonradan değiştirmeye çalışmakla uğraşmaktansa istediğin kriterlerdeki birini hayatına almak en güzeli😀
o zaman mesajlasmak yerine sık sık bulusmaya bakın bulustukca birbjrinize alisir ve artik daha rahat sohbet edebiliyor olursunuz. Bide şoyle mesela napiyon sorusuna oturuyorum da deme sadece cok kısaa krsiyorsunuz ikiniz icinde gecerli bu olabildigince uzatmaya calis. ya da bi dizi izleyelim diyip ayni anda izleyin onun hakkinda konusun falan soru cevap yapin ya da oyle oyle uzun cevaplar verirsen o da karsilik verebilir. mutluluklaar