Bir erkek neden buluşma gününe kadar yüzünü göstermek istemez?

Onun yaşı 31 , benim yaşım 23. Genelde her gün konuşuyor. Ama bazen iki gün aralıklarla kayboluyor. Bazen gün içinde çevrimiçi olup kayboluyor.(kavga ettiğimiz zamanlarda)
Ve regl dönemlerimde benimle konuşmuyor 2 3 gün. Sonra konuşuyor. Sosyal medyadan tanıştık. Yüzünü daha önce hiç görmedim. O benim yüzümü gördü ve beni aşırı beğeniyor. Ama bir gariplik var. Kendi yüzünü göstermedi. Onu 8 aydır tanıyorum. Ve birbirimizin bir çok şeyini biliyoruz. Ama internetten resim atmayı sevmediğini söylüyor. Onun tipi benim için önemli değil. Çünkü onun zeki ve karakterli olmasını sevdim. Bu yüzden bende ona ısrar etmedim. Yüz yüze buluştuğumuz gün yüzümü görürsün diyor. Sizce bu mantıklı mı? Bana mantıksız geliyor. Ama hiç yüzümü görmediğim bir adamdan aşırı derecede hoşlanıyorum. Ona onu sevdiğimi söyledim. Ve buna biraz şaşırdı. Ama o da hoşlandığını söyledi. Onu yaşadığım şehre henüz davet etmedim ve şimdilik edemeyeceğimi söyledim. Çünkü gezebilmek için yeterince param yok. İşe girdiğimde onu çağıracağımı söyledim ve buna sevindi. Ona belirli bir zaman dilimi söylemedim. Ama bana garip davranıyor sinirlerim bozuluyor. Onunla konuşmadığım zaman mutsuz oluyorum. Neden böyle yapıyor olabilir?
Bir erkek neden buluşma gününe kadar yüzünü göstermek istemez?
Bir erkek neden buluşma gününe kadar yüzünü göstermek istemez?
Cevapla