Olursa ilişkileri, bağları yapılan işten dolayı çok mu etkilenir?
Aklıma geldi çünkü hayat kadını erkeklere olumsuz gözle baktıklarını düşünürüm hep. Erkekler onlar için para kazanılan, güvenilmez insanlar gibi algılanıyor olabilir. Peki hayat kadını de sıradan diğer insanlar gibi kaliteli, doyurucu ilişkiler yaşamalari sizce imkansız mı?
Hayat kadınlarının, eskortların.. v. b kişilerin sevgilileri olamaz mı?
iki ayrı hayatı var bir çoğunun normal bir hayatı varken birde iş hayatı var haliyle sonra iş hayatını bırakanlar da oluyor tamamen bütün hayatları onlardan ibaret değil diye düşünüyorum gözlemlediğim kadarıyla
Onların sevgileri gerçek ve gerçekten güvenebildikleri sevgilileri oluyor. O işi severek isteuyerek yapmıyorlar zaten. Onlara huzrulu bir hayat sunan birine hayatlarını adıyorlar. Sevgili olalım deyip beleş yatmayı planlayanlar avucunu yalar çünkü onlar seks olayına iş olarak bakıyor. Evlenmeden sevgilileri ile birlikte olaçok az hayat kadını var.
Mantıklı şeyler bunlar. Çünkü o işi yapan birini sevgili, eş olarak kolay kolay her erkek istemez. Isteyeni de mutlu etmek için elinden geleni yapmaları çok normal.
Bir komşumuz bayan , gençliğinde Norveç te hayat kadını olarak çalıştığını sonra orada kocası ile tanıştığını anlatmıştı. Evlenip 2 de çocuk yapmışlar. Olabiliyor böyle durumlar.
Muhafazakâr bir arkadaşım ilk defasinda ücretli beraber oldugu Romen hayat kadını evlendi. Kimse bilmiyor zannediyordu kadını. Ama hepimiz biliyorduk. Karisi da çok iyi birisi olduğu için bu evliliği onlari tanıyan arkadas grubumuzda hepimiz desteklemistik.
Kıskançlık diye bir şey duydun mu? Bir insan sevgilisinin başkasıyla yatmasını nasıl kabul etsin. Ama kadin sevdi birini o da kadını sevdi o zaman maddi yönden kadını destekleyip kendine alabilir
Elbette var. Ama gerek yaptıkları işten dolayı erkeklere karsi olumsuz onyargilarla dolmuş olma olasılığı gerekse işlerine rağmen iyi bir ilişki yürütmede zorluk çekme olasılıkları beni biraz düşündürüyor.