Ben 20 yaşındayım sevdiğim adam ise 33 yaşında. Beni sevmesi için ne yapmalıyım?

Ben üniversite 1. Sınıf öğrencisiyim. Onu ilk defa kütüphanede gördüm. Orada çalışıyor. Gördüğüm ilk andan beri çok hoşlanıyorum. Birkaç kere denk gelip sohbet ettik. Daha sonra birbirimizin numarasını aldık. Yaklaşık 2 aydır konuşuyoruz. Hatta flört gibiyiz, beraber ilişkimiz de oldu. Ancak hâlâ içinde bulunduğumuz duruma bir isim veremedik. Yani sevgiliyiz diyemiyorum kimseye. O da hiç yanaşmıyor bu konuyu başkalarına açmaya. Ama ben onu kaybetmek istemiyorum. Kendime nasıl âşık ettirebilirim? Her gün onu düşünüyorum aklımdan bir an olsun çıkmıyor. Bu belirsizlik de iki kat yoruyor beni. Onunla olduğum vakitlerde kendimi dünyanın en mutlu kadını gibi hissediyorum ama onun yanından ayrıldığım an özlemeye başlıyorum.
Ben 20 yaşındayım sevdiğim adam ise 33 yaşında. Beni sevmesi için ne yapmalıyım?
Cevapla