Sizde sevdiğiniz kişiyle whatsapp ta çevrimiçi bakışıyormusunuz :) ? Son görülmesine falan bakıyomusunuz hep?

Sizde sevdiğiniz kişiye mal gibi bakıyormusunuz öyle izliyomusunuz ne yapıyor acaba kimle konuşuyor falan diye :D ben benimkine bakıyorum tüm gün girmiyorum whatsapp a onunda son görülmesi baya önce oluyo sonra ben giriyorum çevrimiçi oluyorum o da giriyo beni görüyo sonra ben çıkana kadar 1 saat bekliyo çevrimiçi yazıcammı diye salak :D sonra ben çıkıyorum o da çıkıyo yazmıyorum deliriyo :D banane kendi yazsın hep benmi yazcam ya tek taraflı olmaz hep hiç yazmadı o bana bu zamana kadar... Hep kıskançlığın yüzünden bunlar
Güncellemeler
+1 yıl
Son görülmeye bakıp çıkıyomusunuz? Hastalık oluyo çünkü
Sizde sevdiğiniz kişiyle whatsapp ta çevrimiçi bakışıyormusunuz :) ? Son görülmesine falan bakıyomusunuz hep?
Cevapla