Aldatmaya yeltenen sevgili dediğim adamla barıştım nasıl davranmalıyım ona karşı? Aldatılıp barışan var mı?

Taş gibi kızım hem güzelim hem sevimliyim. Öyle olsanda boynuz yiyorsun her türlü. Adamın başkasıyla flörtleşid mesajlarını yakaladım. Ben barıştım bu adamla. Ama kendime yakıştıramıyorum benim bu insandan kopmam lazım. Ama bunu yapıp geri barıştım. Beni zerre haketmiyor. İyi bir insanım bir de. Ben bu adama nasıl davdanıcam? Böyle bir şeye yeltenip sonra pişman olup adam gibi davranan var mı? Sıcak mı davranayım soğuk mu davranayım ne yapayım bilemiyorum ya bıktım cidden. O tarz bir birleşme de olmadı ama ufak tefek bir şeyler yaşandı. Lanet olsun ki ten uyumu var çok dehşet bence. Kendimden mahrum mu bırakayım napıyım? Soğuk mu davranayım?
Aldatmaya yeltenen sevgili dediğim adamla barıştım nasıl davranmalıyım ona karşı? Aldatılıp barışan var mı?
Cevapla