Sevgilim şu an asker ve zamanla aramız kötüleşti.
Telefonu aldıktan beri onu biraz sıktım ve daha kötü olmasına sebep oldum. şu an sıkmıyorum onu hiç. Çok dikkat ediyorum. Ama çok soğuk davranıyor bana. Eskisi gibi değil. Ve ona iyi gelmek istiyorum. Onun kötü olduğunu biliyorum aramızı düzeltip mutlu olmasını istiyorum. Nasıl yaparım bunu? Çok ilgi göstermeye çalışıyorum ama hâlâ biraz soğuk davranıyor. Onu çok üzdüm ve şu an beni eskisi kadar sevmediğini düşünüyorum..
Telefonu aldıktan beri onu biraz sıktım ve daha kötü olmasına sebep oldum. şu an sıkmıyorum onu hiç. Çok dikkat ediyorum. Ama çok soğuk davranıyor bana. Eskisi gibi değil. Ve ona iyi gelmek istiyorum. Onun kötü olduğunu biliyorum aramızı düzeltip mutlu olmasını istiyorum. Nasıl yaparım bunu? Çok ilgi göstermeye çalışıyorum ama hâlâ biraz soğuk davranıyor. Onu çok üzdüm ve şu an beni eskisi kadar sevmediğini düşünüyorum..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Biraz sabret fazla üstüne düşme o seni bulacak zaten
Sıkmıyorum zatrn onu. Kendisi whatsappi kapatiyor instagrama falan giriyor. Konuşamıyoruz
Olsun sen kulağının üzerine yat bir süre emin ol dönecektir
Fazla yazmıyorum sadece o yazarsa yazıyorum. Ama daha ilgili davranıyorum şu an. haftaya denetleme olacakmis çok çalışıyor şu an. İnşallah düzelir eskisi gibi olur
O zaman yoğundur denetleme olduğu zaman bazı durumlarda kafasını kaşıyacak zaman bulamaz ve çok yorulur bi geçsin bakalım denetleme sıkma canını
Zamanı olunca bile yazmıyor. şu an bile wpden mesajima bakmıyor hatta interneti kapatmış ama instagramda konuşuyor
Hayatına başka birini mi aldı acaba
Sanmıyorum. İnstagram hesabi falan bende var zaten. Kız ekli değil heryerde zaten bizim tarihimiz falan var. Fazla kız peşinde birisi değil ama psikolojik sorunlari varsa bilemem. Bendrn soğudu konuşmak istemiyor gibi. Eskiden görmeden duramazdi şu an hiç aramıyor bile.
Askerlik psikolojisine bürünmüş artık o
Peki askerliği bitince düzelir mi? Şimdi orada 6 ay daha yapmak istiyor sonrada orada personel olarak çalışmak istiyor.. sence eskisi gibi olur mu
Bence olur uzak mesafe ilişkisi de zor gerçekten yakında olmak daha avantajlı üzüldüğünü sevindiğini hissetmek farklı askerliği bitince düzelir 😊
Bizim zaten askerlik olmasada uzak mesafe ilişkisi. Ben yurt dışında yaşıyorum. Daha hiç buluşamadik.. o yüzden düzelir mi bilemiyorum
O zaman işiniz biraz daha zor
Buluşacaktik aslinda 1 ay sonra ilk 6 ay bitince. Şimdide izin alamayacam dedi bana. Sonradan alcam gel demedi hiç sanki bilerek erteliyor gibi
Bence sen o zaman fazla bu ilişkiye bel bağlamamalısın
Biliyorum ama umudum var hala onunla mutlu olmak için. şu an bir gün iyi oluyor sonra yine soğuk oluyor anlayamıyorum. Belki ben yanlış anlıyorumdur bilemiyorum. Bu hafta psikoloğa gidecem. Bendede sorun olabilir..
Yok ya akışına bırak dünyada bi tek o yok bunun için psikoloğa gitmeye değmez bence
Benim zaten ailem yüzünden sorunlarım var. Onun için gitmiyorum. Ama yinede ben çok kafaya takan birisiyim hemen ağlarım en küçük şeye ve çok düşünürüm. Güvenemem. Bu yüzden olabilir
Rahat ol bence biraz bu şekilde kendini yıpratırsın
Deniyorum ama çok zor benim için. Sürekli hesaplarina bakmadan son görülmeye falan bakmadan duramıyorum. Bana yazmayipda biyere girince kötü oluyorum ağlamaya başlıyorum brni sevmiyor diye..
Ama bu şekilde hayat geçmez ki değer gördüğün kadar değer ver
Eskiden benden daha çok değer veriyordu. İlgi gösteriyordu. belki ben öyle davrandım diye aynısı bana oluyor. Eskiden olan davranışlarımi yeni fark ediyorum
Demek ki bişeyler onda bitmiş ki artık değer vermiyor zorlama bence
Ben üstüme düşeni yapmaya çalışıyorum zaten. Artık bendede öyle oldu.. yani nasıl desem çok seviyorum. Ama okadar üzüyor ki istemiyorum bi yandan. Ayrılmak istemiyorum tabi ama onunla olmayıda istemiyorum anlayamadim bende kendimi.
Araftasın yani 😊
Yani. Çok seviyorum ama belki uzak durmam gerekiyor. Kendisi bana demişti seni seviyorum ama seni sevmeyi eskisi kadar sevmiyorum diye.. bendede aynısı oldu sanırım.
Zamanla ilişkiniz bitebilir dost acı söyler maalesef
İnşallah düzelir ben böyleyim şu an ama onu görünce hemen unutuyorum. Sesini duyunca böyle düşünmüyorum ama onda nasıl oluyor bilmiyorum
Umarım o da sen gibidir
İnşallah öyledir bilemiyorum. Bi ara önceden konuşunca diyordu snei görünce tüm kızgınlığım yorgunluğum falan gidiyor demişti bundan 1 2 ay önce
Yanyana gelseniz tüm bunlar atlatılır da küçük bir dokunuş bile yeter ateşlemeye
Biliyorum ama izin alamiyorum dedi. ben yurt dışındayım şu an ama 1 gün için bile hemen gidebilirim ama kendisi bana hiç gel demedi
Yani diyecek pek bişey bulamıyorum
Bende aynı. Bu arada eğer buluşursak ona bi hediye almak istiyorum.. orada kullanabileceği ne alabilirim Sence? Hiç bi bilgim yok bu konuda yüzük falan kullanabilirmi
Nerede askerlik yapıyor?
İstanbul'da yapıyor
Traş makinesi alabilirsin mesela
Tamam peki yüzük bileklik falan kullanabilirmi
Yok hayır askeriyede bileklik falan yasak
Onun künyesi var oraya ait
Şimdi bende ona yaptırsam bizim izmimizle o olur mu
Olur ama onu takamaz kendi künyesi olması lazım sürekli denetleniyor taktırmazlar onu
Anladım ozaman yüzük yaptırayım askerliği bitince veririm
O olur bak
Tamam teşekkür ederim yardımın için😊
Rica ederim 😊
Kimse için bunu yapma.
Neden yapmayım. Onu seviyorum ve iyi olmasını istiyorum. Oda aynı şekilde ama şu an böyle olmasının sebebi benim. Yine benim düzeltmem lazım
Yani değeceğini düşünüyorsan yap, bence üzülürsün gibi geliyor, ondan öyle dedim.
Üzülüyorum zaten. Ama o giderse bile o kaybetmiş olur.. ben sonuna kadar onun yanında olurum ve yardım etmeye çalışırım. Hâlâ bi umudum var tek sorunum ne yapacağımı bilememem..
Ne güzel, umarım kıymetini bilir. Senin gibi kadın sayısı az cidden.
fazla ilgili davranma gtleri kalkıyor
Ben ilgili davranmadığım için böyle oldu zaten. Çok ilgi bekliyor benden
var mı lan böyle erkek xd
bende çok ilgi gösterip sıkıyormuşum şimdi yanlız kalsın diye terk ettim
Ben fazla sevgi sözcükleri kullanmayan birisyim. Sürekli sadece canım falan derim. Benden daha çok şey bekliyor. Sürekli ilgisiz kaldım ilgilenmiyorsun falan diyor. Bende ne yapacağımı şaşırdım artık
ne yapsak suç desene
Evet maalesef öyle herzaman. şu an işte ben öyle davrandığım için çok soğudu benden. Beni sevmeyi eskisi kadar sevmiyormuş. şu an işte morali bozuk sürekli iyi gelemiyorum ona
arada naptığını sor işte, bir gününde olan şeyleri anlat sonra bıkar zaten xd
Yapıyorum zaten. Onları hiç yapmıyorsun benim hakkımda birsey bilmiyorsun demişti. Ben sorduğumda zaten anlatıyor. Sormasam bile her yaptığını anlatıyor bana. şu an daha çok ilgi göstermeye çalışıyorum. Yaninda olduğumu hissettirmeye çalışıyorum. Ama dün bana seni seviyorum bile demedi. Her gün söylerdi bunu bana. Artık daha kötüye gidiyor
garipmiş bu da ya
Evet. Banada çok ilgi gösterirdi kendisi. Çok severdi şu an birden soğudu.. ayrılır diye korkuyorum. Beni aramıyor ailesinide aramiyormus hiç. durumu çok kötü ya
galiba içinden gelerek ilgi göstermediğin için böyle
İçimden geliyor ama ben alışkın değilim. Nasıl ilgi göstereceğimi bilemiyorum. Çok değişti o. Benide çok yordu kendiside çok yoruldu. Her gün aynı şeyleri yapmaktan sıkılmış. Daha 8 ay orada bu zaman içinde daha kötü olur diye korkuyorum
o zaman açıkça konuşup ne olduğunu sorsan iyi olur yavaş yavaş dolup taşarsa daha kötü olur
Konuşamıyoruz. Konu açınca kızıyor daha kötü oluyoruz aramız bozuluyor hep
bu çocuk bela arıyor ama artık xd
Yani biraz öyle. Çok değişik davranıyor. Eskiden hic kavga etmezdik çok mutluyduk. şu an her gün tartışıyoruz. Oda çok sıkıldı bu durumdan. Ben istemiyorum ama o işte her konuda böyle canını sıkıyor. Psikolojisi bozulmuş olabilir. Dayanırım ben ama o ayrılır diye korkuyorum. Evlenecektik biz aslında askerlikden sonra. Ama askerliği devam ettircem dedi. 2 yıl sonra evleniriz dedi. Buluşacaktik kac aydır bekliyorum. Sonra izin alamayacağını söyledi oda iptal oldu. Biraz bahane arıyormuş gibi geldi
bencede bahane arıyor gibi
Şimdi hıc yazmayıp soğuk mu davransam yine yoksa ilgi mi göstersem bilemedim. Whatsappi benimle konuşmamak için kapatıyor ama instagrama falan giriyor
en iyisi biraz yanlız bırak özleyince yazar o zaman ilgi gösterirsin
Anladım. Yazmıyorum o yazmadığı sürece. İnşallah eskisi gibi olur