Artık ortak sorumu açarsınız, canlı yayın mı yaparsınız bilmem.
Bu halk bunu hakkediyor 😈😂
Filmin en heyecanlı yerinde izleyici salondan atılır mı?
Sığarmı bu hakka kitaba djdjjdd

Ben en başta o göz önünde yaşanan herşeye çok karşıyım. Mutluysan gizli tut, insanlar korkunç kıskanç, biraz mutlu birini görünce yaratığa dönüşüp saldırmaya başlıyorlar çünkü kendileri çok mutsuz!!! Nazar değiyor ve olay bitiyor sonra da tarafların yaralı egoları en başta engel koymaya sonra da stalkla birbirlerinin arkasından konuştuklarını tespit etmeye geliyor. Burada normal, vicdanlı, karakteri ve kalbi güzel bir insan hiç yok demek büyük hata olur fakat çoğunluğu gerçekten hastalıklı tipler oluşturuyor. Ben burada daha önce kesinlikle bulunmadım. Hesabımı bir ay arayla iki kez kapatıp yeniden açtım nedeni de değmeyecek bir iki kişiyi acemilikle fazla kaale almamdı. Üçüncü hesabımı açtım. Şu anki hesabımı yani. Kimseyle de ciddi, mesafeli, saygı çerçevesinde yüzeysel arkadaştan öte bir ilişkim olmadı. Sanal aşka zaten hiç güvenim yok. Çok istisnai bir tanışma yaşarsam da buradan devam etmez, ancak gerçek hayatta tanışıp evlenirsem devam eder. Ben çiftlerin tüm mutluluklarını gizlemeleri ve kendi kurdukları dünyalarında yaşamaları taraftarıyım, direkt, net👍😄👍😄
Görüşün güzelliğine düştüm.
Her kelimesi o kadar doğru ki 🤩❤️
Çok teşekkürler arkadaşım 😍❤️😘 Biraz yaşadıklarımdan yola çıktım, coşmuş olabilirim👍🤭👍🤭
Şahanesin bebeğim. 😘
Çok teşekkürler 😍🤗👍
Haha site hayatımda böyle füze bir soru görmedim ben 😄 helal olsun diyorum
😎😂He heh seni eig seçicem 14 xperli. 😅
Bonkörlükte flora gibi olun
Gocaman galp ❤️😅🖐️
KS bir halka zinciridir, herkes herkesle sevgili olmuştur. Kimisi ayrılır gider aylar sonra başka nick ile gelir. Kimisi fake çıkar, kimisi evli. Ama gerçek şu ki; sabit yıllarını vermiş üyeler birbirleri ile sırayla flört ediyorlar dhdjsj. Bugün arkadaş ayağına yatan birisi 6 ay sonra bir bakmışsın flörtün olmuş. 2 ay sonra ayrılınca bi taraf hesabı siler diğeri kalır ya da oda gider 6 ay sonra farklı nickle gelirler. Falan filan 😄 Ksnin ciğerini bilirim.
Sen eski kulağı kesiklerdensin 😈😅
😄😄 Güzel bir soru olmuş 😄
Bundan sonra soru açarak şu şu nedenlerden dolayı ayrıldık diye bilgilendirsinler😄
Heh valla seni eig seçicem 😂
Çok mu zor canım 1 ortak soru açmak.
O kadar soru hakları var. 😂😂😂😂
Şimdiden teşekkür edeyim 😄
Ne demek ne demek.
Tekrar teşekkür ederim 🙂
Tekrar riciler djdjf
Cevap
21Cevap
Hiç niye bilgilendirmiyor. Sürekli birbirini etiketlemeler, aşkım çok tatlısın , yok aşkım sen daha tatlısın , ömrüm ölürüm sana, seni seviyorum vs
Sonra 2 hafta sonra bitiyor. Sonrası mi? İlişkileri papatyam , çiçeğim vs bitki isimleri ile başlayıp sonrasında profillerinde veya görüş - sorularında öküz , maymun , köpek vs hayvan isimleri ile bitiyor.
Kral tespit ruh emici 😃
😅 Biranda saf dışı kalıyoruz.
Niye bitti onuda söyleseler sorun yok dhsjdjd
Çünkü ilişki bitince ilatişimde bitiyor , bizde burdan anlıyoruz ki bu çift ayrılmış 🤓
Ama yinede bir açıklamayı haketmiyor muyuz sksjsjs
Onlara göre hayır çünkü ilişkileri bitince bizle de işleri bitiyor , biz bu safta sadece seyirciyiz perde kapanınca evlere dağılıyoruz 😂
Şaka bir yana kim kiminle ne yapıyor hiç görmüyorum valla aşırı derecede umrumda değil)
Benimkide sırf sorucak soru bulamamaktan. 😅
Tanımam etmem kimseyi ben. 😅
Evet ya ben çok merak ediyorum niye bitti falan diye :))) atesli emojiler siyah galpler gönderiyolar sonra pat diye ayriliyorlar. Aşklarini gozumuze sokuyorlar bittigini soylemiyolar. haksizlik
Konuş kız 😅dizinin final bölümünü yayınlamıyorlar resmen sjsjsj
Evet yaa :)) merak. ettigim. ciftler var
😐Hiç etik değil saygısızlık 😅🖐️
Haklısın. Merak ediyoruz. 😀
Bu arada yine sorun bildirime gelmedi. Yetkiliyi çağırıyımda baksınlar. O yuvarlar kutucuk olmasa bilemiyeceğim.
@kızlarsoruyor
Senin bildirimler kapalı heralde.
Birde siteye çamur atıyor ayıp ayıp djsjdj
😅🖐️
Sesli güldüm😀 insan güzeli paylaşmak ister elbetteki. Kötüyü paylaşmak istemez. Bir de ayrılıklarda arkasından kötü konuşmak ayıp olur. Adam gibi adama yakışmaz.
Yaa hayır 😅
Bir soru açsınlar birlikte.
Arkadaşlar biz ayrıldık ilişkimiz bitti desinler 😅
Zor mu bu o kadar soru hakkı içinde sjsjsjsj.
Bir anda saf dışı ediliyoruz, düşünsene bir evim salonunda oturuyorsun, sohbetin tam ortasında yaka paça dışarı atıyorlar, kapıyı kapıyorlar. 😂😂😂
Nasıl vicdan bu söylesene 😅
Çekirdeğini alıp açıklamayı okurken hayal ettim bi an seni😀 ben aşık olanları da pek bilmiyorum. Benim aşk sorularım da yok ki gelsinler öpücük atsınlar da bilek😀
İyi fikir aslında daha çok aşk ilişkisi sorusu sorayım, zehir hafiye olarak başlayalım yarında itibaren djskdjd
Olayı çözdün😀 tüm sitenin kirli çamaşırları dökülsün ortaya😀
😅 Başıma bela açılırsa hemen seni gösteririm sjsjsjs.
Patronun kim dediklerinde @enperatriz_eztia 'den alıyorum emirleri abi der sıyrılırım djsnsns
Aynen öyle de 😀 ben hallederim 😀
Sana güvenim sonsuz 😂
Elbetteki😎
💐💐
ayyy allah seni kanka baskasinin askindan bize ne biz kendikimiz bittiginde neden bittigini bilmiyoz onlarinkini hiç...
sjsjsjsj😂😂😂
Merak ediyorum ne var yani😂
jsjsjd😁😂❣
Neden bilgilendirsinler ki bizi ne ilgilendirir 🙄🤷
Baştan beri bildiğimiz bir şryin sonunu neden öprenmeyelim ki. 🙄
Benim olmayan yaranın acısını hissetmem ki.
Eğlencesine sorduğum bir soru, hiç kimse hakkında bir şey duyup sormadım.
O yüzden zalim olmam ya da yufka yürekli olmam farketmez.
Eğer ki böyle bir durumda biri varsa, karşımda olsa tek kelime sormam.
Çünkü beni alakadar etmez.😊
Ciddiye alsam direk mesaj kutuna dalarım sjsjsj.
Ilımlı davrandın beni zalim cani vicdansız bilme dedim sjskzks
*davrandım.
Ozaman gocaman ❤️gocaman 🥰 sevgi. 🤩
Detayı okurken kahkaha attım 😂 çoğu ihanet, fake ve ya umduğunu bulamadıkları için fos çıkıyor 😂
😂 Haklı bir serzeniş benimki.
Bir basın açıklaması hakkediyor bunca üye djsjs
İğneli laf sokuyorlar ya işte ordan anlıyoruz neyin ne olduğunu 😀😀
😅Sorumda sütten çıkmış ak kaşıklar varda 😂kaşık sütte dura dura pas tutmuuuş 😂😂😂😂😂
He he sen birde onlara sor.
Cennetten yeni düşmüşler djdjsnd
Herkesin ateşi kendine 😈
😘🥰❤️🤩
Olan var olmayan var şimdi... Lütfen... Her gördüğümde ben;
😅Senin yok mu 😈
Olursa ilk bana söyle bak dalılırım😂
😅Hiçte bir kere.
Tatliş ponçik bir insanım ben. Sjsks
😜😜😜😅
😅Öğleden önce florayla magazin, öğleden sonra flora erolla tüm gerçekler djdjskskd
😅Aman şükrü kimseyle uğraşamam ben.
Nasip kısmet be abi bu işler skslsks
Üzdün 😄
Hayırlısı olsun
Cunku başka aşklara yelken açmış oluyorlar muhtemelen ya da siteye ara veriolar assdff ben öyle anliorum
Her ayrılık bir başlangıçtır aşkısı ayrılırken bizide bilgilendirin
Gereksiz bir bilgi olurdu. Dolu insan herzaman güzel düsünüp yazmalidir.
Bilgilendirmelerine gerek yok zaten tahmin edilebiliyor ayrılacak oluşları
Haber vermelerine gerek yok. Ayrıldıkları o kadar belli oluyor ki. Birbirlerini takipten çıkmalar, kıskandırmak için diğer üyelerle haşır neşir olmalar. Ucuzluk akıyor resmen.
Çok doğru bencede bir takipçi olarak doğru ama diğer türlü bende tiktokta sevgilimle ayrıldığımda kaldırınca o kişilerden biri olmuştum maalesef ama o anki üzüntüyle falan o kişinin hakkında insan konuşmak istemiyor bence yani bende öyle olmuştu
he valla ya kime yürüycez kime yürümeyeceğiz bilelim
oyy şimdi sevgılım gelse şöyle aşk kokan bir şiir yazsa ne guzel olurdu ((:
=>>> bu var ya @leydimarian Beni her sinir ettiğinde hesabımı kapatıyorum direk 😬 bu da yedinci galiba
😂😂 kim ayrıldı ya merak ettim şimdi bak
AA aaa sen dedikodu mu yapıyorsun, çok ayıp kfkfkf
Ahaha daha neler🤪
Ben buna cevap veremem 👀 wjsjs
Sen gizlende ver haydi ölürüm merakımdan sjsksks
Ölüler konuşmaz Şşş 🤫 👀
😒😒😒😒🖐️
😬😬
Neden bilgilendirmiyorsunuz evet cevap verin :D
😅Soru zorlarına gitmiş.
Gözümüze gözümüze sokarken bir şey yok.
Şimdi artistlik yapıyorlar.
Bir açıklamayı hakkediyor bu halk djdjsmd
😅Ben de attım ortaya belki birileri içini dökmek ister dedim djsjsjs
Sizi hiç ilgilendirmez hanımefendi :D
Ayıp oluyo ama beyefendi djsjdjd
Soğuk su içsinler önce rahat bırak çocukları
😅En sevdiğin dizinin final bölümünü izlemesen olur mu hiç.
İzlemiyorum zaten tünelin sonunun nereye çıkacağı belli oluyor 😄
Az destek versen ölür müsün. 😅
Yok öyle zevkli olmuyor böyle insanları sinir edip gülüyorum
Ben sinir olmadım ki, boşuna gülmüşsün sjsjdhd
Sitede aşkmi? Ilk defa boylesini duyuyorum. Ben aşk'ı canli kanli yaşanir diye bilirim.
Sap olduğumu bildiren ben bu soruyu beğendim
E bitmiş daha neyini göstersin snjs.
Haber etmeleri lazım. Güceniyoruz yani.
ajxjsjxjsjs sesli güldüm çok haklı bir insan
bilmiyorum ilgi alanım değil 👼🌺💫💭
Demek ki tek tabanca olmayı başarıyorum.
Ben hiç denk gelmedim efendim..
Kim kimşe sevgiliymiş bilmiyorum ayrılmalarıda beni pek ilgilendirmiyor
Sen şimdi resmen savaş çıksın istiyon
İç savaaaaş 😈😅
Aman sen fenomen misin ilgi çekici değilsin djdkdkf, fenomen hesabını silip, aynı nickle tekrar gelmen fenomen olman felan lazım sjajsjahshs
Ok. 😅
Destek veririm. Djkzkxk
biz ayrılırsak mesaj atarım sana söz
😂Bütün detayları istiyorum.
Olur muuu😅
tabi tabi
Aşıklar bu soruya sinir oldu bariz belli 😃
Sorma linçlediler beni 😂 açık yaraları varsa banane, tuzumdan vazgeçmem sjsjsj.
Onlar açığını kapatsın 😈😂
Yürü beeee full destek benden, tuz basalım yaralarına 😂😃
Bak onlar çeteleşti yanımda durcan demi 😂
Sakata gelmeyelim sjsjshs
Aaaaa söz her zaman gec arkama 😃
Sen gibisini görmedim ben daha kadının alfasısın 👍🤩😅
Eyt bee ben bu gazla dalarım herkese 😃
Thenk yuuu 😘
Kız yerinde dur sjsjs.
Biz de çeteleşelim öyle, bir kaç yoldaş buldum bu soruda onlara ışık yakalım djsjdj 😂😂
He olur tamam durayım bari 😃 listenin başına beni yaz.
Bak iki güne manita yapıp aynı durumda olursan pis linclerim 😃
Kocam var benim kocam 😂😂shshshs
Gözün arkada kalmasın 😅
Eyttt beee işte şimdi tamam bu olay ✋👊
Sen bana kek yapacak üye değil miydin yaaa 😃
Aaa öylemiydi kız 😂
Kek felan yapmam ben beceremem, gel sana saç böreği yapayım 😎😂
Uffff daha güzel yaaa 🤤
Bulaşığa karışmam bak Hee 😅 yemek benden bulaşık senden djdjd
Heh kek olayında da aynısını demiştin 😃😃😃 sensin o işte 😃
Ohaa nerde demişim geçmişi tarayalım sjsjsjs
Merak ettim bak şimdi 😂
Bir dk bulucam ben 😃
Hadi bul bakim kız 😅 yoksa bem düşücem 1 kekin peşine sjsjdjd
Ya 3 ay öncesine kadar gittim bulamadım bir soru vardı kek diye bende anne keki en sevdiğim demiştim 🥺 yapayım ama bulaşıklar yıkarsın dedin sendin o yaaaa banane
Soru silinmemişse bende bakiyim attığım görüşlere djsjdjd
Bulamadım tekrar baktım ya 🥺
Yalnız soruların efsane takibe aldım seni 😃
He heh 1 soruya 1 takipçi süpermiş.
Teşekkür ederim nazik düşüncen için. 🥰
Rica ederim 🤗
ben göz önünde yaşamam :)
Neden bilgilendirsinler
Ne ilişkileri ne de bitişlerini merak etmiyorum.
Dedikodu çıkacaklarını biliyorlar çünkü
Sevişme olmuyor galiba, hiç duymadım ben:)
Adam senin doğru düzgün bir sorun cevabın olmaz mı?
Gidiş yolumdan puan alamaz mıyım, cevabım yanlış olsa da:)
Sen şey yap, git kendi aleminde takıl.
Buralar sana gelmez.
Buralar bana gelmediği için ben buralara geliyorum zaten.
Gjgjg
İyi fikir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?