Sitede aşklarını göz önünde yaşayan üyeler ilişkileri bitince bizi neden bilgilendirmiyor?

Sitede aşklarını göz önünde yaşayan üyeler ilişkileri bitince bizi neden bilgilendirmiyor?
Aşkımlar canımlar ciciler havada uçuşurken her soruda her görüşte gözümüze gözümüze sokuyorsunuz.
Aşkımız şöyle başladı şöyle ilerledi diye methiyeler diziyorsunuz.
Eee ayrılınca neden bize haber vermiyorsunuz?
Neden ayrıldınız?
Aldatma mı ihanet mi kıskançlık mı
Karşıda ki fake mi çıktı djdjdjd
Niye yapıyorsunuz bunu bize?
Neden biranda saf dışı bırakıyorsunuz bizi 😅
Hadi anlatın, dökün içinizi.
Bu soruda eski sevgiliye laf sokun, o okusun size laf atsın sjsjsjsjs. 😂😂😂
Güncellemeler
+1 yıl
Ama hiç aşık gelmedi soruma, kırılıyorum, kalbim çıtırdıyor. Sjakaha
Güncellemeler
+1 yıl
Çoğunluk bana katıldığına göre, bundan sonra basın açıklaması yapılıyor ayrılınca.
Artık ortak sorumu açarsınız, canlı yayın mı yaparsınız bilmem.
Bu halk bunu hakkediyor 😈😂
Filmin en heyecanlı yerinde izleyici salondan atılır mı?
Sığarmı bu hakka kitaba djdjjdd
Güncellemeler
+1 yıl
Hellöğğğ hortlayan sorularda bugün var mı bir değişiklik bir gelişme şekerler 😄
Sitede aşklarını göz önünde yaşayan üyeler ilişkileri bitince bizi neden bilgilendirmiyor?
Cevapla