Çok güzel bir kız bana aşık oldu, teklif etti, ama ben çirkin olduğum için kabul etmedim?

Trol olduğunu düşünenler önce sorudan uzak dursunlar. Kız gerçekten manken gibi, kime söylesem arkadaşlarım inanmıyorlar, bu sana bakmaz diye.
Bir çoğuna saçma gelecek, ama ben mantığıma göre hareket ettim, tamam kız aşık olmuş olabilir ama belli bir süre aşk bitecek, o zaman diyecek ki: ben bu hödükle mi birlikte oldum?
Ortada kalmamak için, daha sonra büyük acılar çekmemek için kabul etmedim.
Eminim bir çoğunuz benim için g@eri zekalı falan diyecekler, hatta daha ağır olabilir, ama herkesin mantık gözüyle değerlendirmesini istiyorum.
Çok güzel bir kız bana aşık oldu, teklif etti, ama ben çirkin olduğum için kabul etmedim?
Cevapla