Erkek arkadaşım "Uzunca bir süre yalnız kalmak istiyorum" dedi, ne yapmam lazım?

Son zamanlarda modu hep düşüktü çünkü 20 yaşında ve asla gençliğini yaşayamıyor. Zor bı bolum okuyor kışın okulda zorlanıyor yazın işte çalışıyor. Para sorunları da var. Dün onu aradım ders çalışsam daha iyi olur dedi oysaki gün boyunca hiç konuşmamıştik. Ben de bir sorun mu var diye usteledim sonra kızdı. Ben dayanamayıp WhatsApptan yazdım. Bana " sürekli modum düşüyor, nedenini ben de bilmiyorum ama bı sure yalnız kalmak istiyorum, kafa dinlemek istiyorum, insanlarla münasebeti kesmek istiyorum buna sen de dahilsin kusura bakma" dedi. İçim yanıyor. Kendine bir şey yapmasından korkuyorum. Yazmamam daha iyi sanırım ama sürekli ağlıyorum dayanamiyorum ne yapmalıyım?
Erkek arkadaşım "Uzunca bir süre yalnız kalmak istiyorum" dedi, ne yapmam lazım?
Cevapla