





Ağa hem senden hemde kızdan dolayı sohbet zoraki geçiyor ya da bir kadınla nasıl konuşulması gerektiğini bilmiyorsun. Bırak yanlış düşürse düşünsün zaten yanlış düşünürse bunu sana sorar. Kendini kasma rahat ol konuşmayı bir yere bağlama özgür bırak.
En iyisini yol vermek. Uğraşmaya değmez. Sert bir tepki ver duruma göre konuşmayı kes.
Niyeti ciddi olsa geç yazmaz, önceliği sen olursun. Konuşma akıcı olur. Aranızdaki iletişim ciddiyetten uzak. Aklındaki soruları direkt olarak sor. Cevaplar mantıklıysa konuşmaya devam et.
Bence nezaketen konuşuyor. İlk adımı attı diyorsun da atmış olabilir ama beklediği gibi olmayınca geri adım atmış olabilir. Çok fazla mesaj atarsan da cebe girersin demedi deme. Kime çok değerini belli edersen umursamaz seni.
Cevap
10Cevap
Kardes kizin cok fazla uzerine dusuyorsun.
Onu sana yazmaya mecbur birakiyorsun gibi.
Birak 3 4 gun yazismayin. Sende yazma.
Tekrar diyorum elinde nikah yuzugu ile dolasiyormus gibi bir halin var.
Ve senin elinde yuzuk var diye karsindaki kisi hemen evet demek zorunda degil.
Geçiştiriyor sen yazmayınca sana yazmayan kızdan hayır gelmez olmicaktır o iş zaten boş koy
Çok üsteleme üstüne gitme sıkılır , bulunmaz hint kumaşı olur. Zırtavoz tipisiniz elemanın teki hatuna gider yapar, o da bağlanır peşine düşür gider. Ağzı açık kalırısn
Ya arkadaş sen kimseyi sevme yahuu valla paranoyak olacan. bırak barlara mekanlara takıl🤣heaa valla ya da önce bi psikoloğa git pert olmuş kafa
Uzun süre yazma ona sana yazarsada geç cevap ver sana yaptığı gibi davran, birde böyle davran bakalım ne olacak
İyi bekle öylese sana ilgisi varsa muhakkak yazacaktır
Sanki seni cepte görüyo bekle yazacak
İlgini alakani birden kes , kız sana bağlanır zaten sonra duygusal yönden aşık olursanız birbirinize hadi Allah kısmet ederse evliliği geç tutma 😅
https://resmim.net/i/SjkLkF şuna bak en son bunu konuştuk
Biraz ağır ve sakin ol kıvamı bu
Çok gidersen sıkarsın
Tesvik beklio bro sonucta kizi sen istiosan etkilemeye sana guvenmesini sagla bos birakma ama derdin oyalayip kandirmaksa dus yakasindan kizin
Bir tanışma durumu şöyle kız üniversiteden alt dönemden mezun kızı tanımıyorum muhabbetimiz yok Instagramdan istek attı kabul ettim geri takip attım 1 ay oldu konuşma olmadı geçen resim attım beğendi sonra hikayesine yanıt verdim öyle konuşma başladı konuşma sırasında burçlardan konuştuk aslan burcu kız senin burcun ne diye sordu ben de tahmin et dedim o da hiç tahmin ediyormuş gibi yapamayacağım facebooktan baktım yengeç burcusun dedi bu cesaretle numaramı verdim konuşmak istersen yazarsın dedim 1 gün sonra yazdı ama bir kaç gündür geç yazıyor ne yapmalıyım
Yasiyormusun die yaz 😎😬😬
Dostum yanlış anlama ama kız resmen savsaklıyor ve asla uğraşma dınle benı.. ters yap aksıne sen yazma eğer varsa ılgısı o sana yazar zaten. Gereksız ılgı gostermıssın
Bunu bize sorma sen ne yapacağını gayet iyi biliyorsun
Sen biliyorsun ne yapacağını düşün biraz
İşte bu kadar :) yazma o zaman :)
Orasını zaman gösterir
Duygusal anlamda bir şey hissetmiyordur henüz. Neden bu kadar acele ediyorsun :)
Ne dedi senden hoşlanıyorum mu dedi?
Yok kızı tanımıyorum muhabbetimiz yok üniversiteden alt dönemden mezun kız Instagramdan istek attı kabul ettim geri takip attım 1 ay oldu konuşma olmadı geçen resim attım beğendi sonra hikayesine yanıt verdim öyle konuşma başladı 3-4 gün baya konuştuk konu burçlardan açıldı aslan burcuymuş senin dedi ben de tahmin et dedim o da hiç tahmin ediyormuş gibi yapamayacağım facebooktan baktım yengeç burcusun dedi ben de bu cesaretle numaramı verdim konuşmak istersen yazarsın dedim 1 gün sonra yazdı ama bir kaç gündür geç yazıyor ne yapmalıyım
Senin içinden ne yapmak geliyor
İçin rahat değilse yaz
Yazma o zaman ama beklentiye de girme
Sen biraz sabırsız biri gibisin
Bekle biraz
Kız yazmayadabilir
Bir şey yazma bekle diyoruz neden anlamıyorsun :) illa yazmak istiyorsan yazabilirsin tabi :)
Bu sadece bir ihtimal. Kızı tanımıyorum belki başka öncelikleri vardır ya da başka bilmediğimiz şeyler de vardır. Ya da kız doğru kız değildir. Bunu anlamak için biraz beklemen lazım.
Nasıl istiyorsan öyle yap
Birkaç gün bekle bence :)
Yazmazsa da yazmayı düşünmüyor musun diye yaz
Vereceği cevaba göre söyleyeceğini söyle , engellemek istiyorsan engelle, konuşmak istemiyorsan konuşma. Kısaca senin bileceğin bir iş
Bu kız ilgilenmez seninle özgüvensiz davranıyorsun
Ama kız ilk adımı attı aynı üniversiteden alt dönemden mezun kızı tanımıyorum muhabbetimiz yok Instagramdan istek attı kabul ettim geri takip attım 1 ay oldu konuşma olmadı geçen resim attım beğendi sonra hikayesine yanıt verdim öyle konuşma başladı konuşma sırasında burçlardan açıldı aslan burcuymuş senin dedi ben de tahmin et dedim o da hiç tahmin ediyormuş gibi yapamayacağım facebooktan baktım yengeç burcusun dedi ben de bu cesaretle numaramı verdim konuşmak istersen yazarsın dedim 1 gün sonra yazdı ama bir kaç gündür geç yazıyor ne yapmalıyım
Sorun sende sende içinde diyor ya cem ylmaz😅kdvsi de içinde
Üf siz de biraz soğuk yapın bu erkekler neden böyle sıcak sıcak yazarlar kii
Biraz kovala istersen baktın sana gelmiyor sal gitsin gelirse senindir
Senden daha çok karşılığı bekliyordur o sebeble kendini geri plana atıyor
sarmıyorsun onun gözünde zorlama bence
Tamam siz olmuşsunuz 👍😉
Ben ilk basta sen gibi samimi olurum ama zorla yaziyor ise koşmam peşinden, cizgin olsun, duruşun olsun yoksa bir kadin seni erkek gibi görmez. Haksız mıyım?
Duygularından yeterince emin miskn kız için diyorum
Şimdi sürekli çevrimiçi olup cevap vermiyorsa sıkıntı ama arada illaki veremiyor olabilir o yüzden sordum
Onu çok nazlama derim hani sen prensessin sen şöyle iyisin böyle iyisin deme
Evet biraz bekle çünkü hep sen hep sen olmaz
Ya ilk adımı o attı Instagramdan istek attı kabul ettim geri takip attım 1 ay oldu konuşma olmadı geçen resim attım beğendi sonra hikayesine yanıt verdim öyle konuşma başladı konuşma sırasında burçlardan açıldı aslan burcuymuş senin dedi ben de tahmin et dedim o da hiç tahmin ediyormuş gibi yapamayacağım facebooktan baktım yengeç burcusun dedi bu cesaretle numaramı verdim konuşmak istersen yazarsın dedim 1 gün sonra yazdı ama bir kaç gündür geç yazıyor ne yapmalıyım kız
Kendi kendine rollenmis çok belli boş ver yazma sende ona ya da geç cevap ver bu kadar basit
Kendi kendine tribe girmiş hanım abla ego kasıyor belki de
Yani şöyle sendeki ona karşı olan ilgiyi alakayı anlamış ki ego kasıyor bir nevi yani o her halükarda bana yazar ben ona geç yazsam bile kafası
Kız seni umursamıyor bak sakın yazma yazınca geç cevap ver. İnsanlar umursanmayinca merak eder peşine düşer
İlgi istiyor gibi
O zaman kiz seni cepte goruyor 1 hafta flaan yazma hic o yazicakmi die izle yazmassa eger zaten sana ilgisi yok nezaketen konusuyo demektir
Eh yazdı mı kız?
Hevesini almış uğraşma boş ver zaman kaybı
özguvenli ol bro
Fazla ozguvensiz davraniyorsun
Pek gönlü olayabilir ya
geçmiş olsun dostum kız seni sepetliyor.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?