Kız arkadaşım ile ayrıldık geri dönüdürmek için ne yapabilirim?

kız arkadaşım ile birbirimizi çok seviyorduk ve bir akşam ona değersiz ve biraz ilgisiz hissetiğimi söyledim ve bana cidden öyle hissediyorsan bir dakika durma git dedi elimden bu kadar geliyor daha fazlasını yapamıyorum diye ağlamaya başladı. Ertesi sabah beni aradı ve buluşup konuşmak istediğini söyledi ve o sabah benden ayrılmak istedi yapamıyoruz sadece sevmek yetmiyor dedi ve beni sevdiğini söyledi 1 haftadır hiç bir şekilde yazmadım o da yazmadı ne yapmalıyım.
Kız arkadaşım ile ayrıldık geri dönüdürmek için ne yapabilirim?
Cevapla