Bekar sevgilim çocuğu yanında sarılıp dudaktan öptü utandım ayıp değil mi küçük çocuk yanında?
Çocuğun annesi sayılırım henüz çok küçük ama yani yinede yanında yapılmaz çok utandım ya 🙈
Çocuğun annesi sayılırım henüz çok küçük ama yani yinede yanında yapılmaz çok utandım ya 🙈
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Soru hakikaten ilginç !!! Birgün aynı olay seninde başına gelebilir
Evet ilginç ama ikimizde bekarız ne alaka evli biri ile olmam ben zaten
çocuk kime ait
Sevgilimin çocuğu eski eşinden
Madem öyle evlenmiş boşanmış desene sorarken neyse umarım anlaşırsın
Hem bekar olup hem nasıl sevgilisi oluyor daha fazla türk dizisi izlemeliydim kahretsin
Bekar diyorum
Yani eskiden evliydi boşanmış oğlu var 2 yaşında
Bekar diye belirtmeden oğlu yanında öptü desem herkes onu evli zanneder bana kötü söz der diye bekar diye belirttim
Boşanmış diyeydin neyse beynim yandı
Boşanmış işte benimde aklıma ilk bekar demek geldi bilemedim 😃
Kafam çok dolu benimde sıkıntılar bitmiyor ki kafam yerinde değil
Bekar sevgilin ve çocugu var annesi sayılırım beynim yandı
Bekar yani boşanmış demek eskiden evliydi
Sen geri çekilseydin ozaman öperken bişi demiyorsun öptükten sonra utandım
Anlık öptü uzun sürmedi ki
😁 yeme bizi
Olsun heyecan olmuş boş ver
Kötü oldu
Büyütme bence güzel olmuş boş ver
Sevgilinin çocuğu mu var
Evet vsr
Kaç yaşında
2 yaşında
Sen hiç evlendin mi
Hayır
Öyle şey mi olur saçmalamasana o kadar mı düştün
Ne alaka sevgi bu evli olmadığı sürece olur
Sevgi evlendi boşandı diye olumsuz olmaz asıl saçma sensin
O çocuğa yazık
Adamın babalığı bu kadar işte.
Nasıl yani
Anlamayacak ne var bunda? Düzgün bir baba olsa çocuğun yanında bunu yapmaz sen annesi değilsin evli de değilsiniz. Adamın babalığını sorgulamamışsın biz söylediğimiz zaman da anlamıyosun hayret. 18 yaşında falan mısın? Senin bekar olduğun net belli çünkü
Yeşim küçük evet sorgulamadim ama çok utandım ayıp oldu dedim çocuk anlamaz ama bir daha yapmam utanma felan dedi
Bende utandım aşırı derecede gerçekten ama yaşım küçük evet çok bilgim yok
Kaç yaşındasın? Niye kendi yaşıtın bekâr erkekler dururken dul çocuklu adamı seçtin? Hayatının hatasını yapmışsın
Çünkü aşık oldum 🙈 ona bunu hiç demedim ama gerçekten çok deli seviyorum kalbim cikacak gibi rüyama bile giriyor onunla aile olmak istiyorum
Çocuğu da çok tatlı çok iyi anlaşıyoruz çok küçük henüz 😊 ama bilmiyorum benim kafam yerinde mi değil mi
Yaşım 22 benden baya büyük kendisi
Yaşından küçük düşüncelerin gerçekten çok pişman olursun yapma bence
Öyle galiba ama bende yoruldum inan ki bana o kadar iyi geldi ki çok kısa zamanda onun sayesinde toparladım kendimi çocuğu sayesinde anne olmak istemediğim hatta nefret ettiğim düşüncesini de geride koydum anne olmayı evlenmeyi çok istiyorum ama kalbim şu an onun için atıyor nasıl yapacağım ben ki
Biraz mantıklı düşün. Hayatta sürekli kalp atışlarını dinleyerek yol alırsan sadece üzülen taraf olursun.
Peki sana danışabilir miyim bana akıl ver çünkü kimse beni dinleyip bu doğru bu yanlış böyle yap bak bundan bu olur demiyor ailem bile
Konuşabilir miyiz biraz yardım ihtiyacım var
Buradan yazarsan cevaplarım
Anladım peki teşekkürler
Okadar baba işte...
Nasıl yani anlamadım canım
Utanacak ne vardi
Çocuk küçük ama utandım ya annesi sayılırım ayıp oldu
Kaç yaşında çocuk
Henüz 2 yaşında
Çok ayıp olmuş ya tü tü tü tü gerçekten çok ayıp etmiş o çocuk biraz buyudumu sizi ayıplar
Bencede
Gerçekten çok ayıp olmuş sen en güzeli terk et sevgilini aklı başına gelsin
Yani yapmasa iyiydi
Bencede ama işte birden oldu
Yanlış yaptığını söyle ama net ol daha cürret edemesin öyle bir ortamda
Seni öpmek istemiştir öpemedi çocuğu opmustur
Nasıl yani anlamadım
Yok
Kalite kontrol
Kötü
Anlamadım desem :)