arkadaşlar kendisi üni için şehir dışında şu an konuşurken bazen şakalaşıyoz felan sürekli diyo oraya gelince gezdir beni yemek ısmarla vs. vs. geçen gün konuşurken felan dedi ki "böyle bir şey yoktur ki bence de yoktur ama özür dileyerek söylüyorum bir beklenti içinde bırakmayayım seni dedi niyetim sohbet muhabbet arkadaşlık kurmak ". bende hoşlanıyom fakat bunu hiç bir zaman belli etmedim. beklenti konusuna girince ben inkar ettim tabi nasıl böyle düşünürsün dedim oysa ben senin de benimde bir beklenti içinde olduğumuzu düşünmemiştim dedim. baktı tabi ben bu şekil konuşunca yine aynısını dedi bırakalım bu inatlaşmayı gelince bi çay ısmarlarsın olur biter işte gülücükler felan sizce amacı ne olabilir?
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Senin mesleğin var mı para kazanıyor musun para ı yiyecek 😂
valla mesleğim yok biliyo tanıdık sayılıyoz aileler felan 😂 sizce hoşlanıyo mudur sürekli yazıp ediyo hem beklenti içinde bırakmayayım diyo hemde görüşmek istiyo hoşlanıp hoşlanmadığını sanki merak ediyo 🤦🏻♀️
Hoşlanıyor buluşmak isityor ama diyrmediği icin senden bekliyor hadi gel sana yemek sözüm vardı deyip dışarı çıkarman gerek 😂
Ama güvenme kullanır atıverir güvenme sen yine kimseye
peki neden beklenti içinde bırakmayayım felan gibisinden konuştu ki. halen daha yazıyo mesela o konuşmadan sonra
Bilmem ama senle çay içmek isityor
yaw hem beklenti içinde bırakmayayım diyo hem de çaya çağırıyor 🤦🏻♀️😂 hoşlanıyo mudur acaba
Hoşlanıyor seni seviyor ama işte
Dediğim gibi ailleee de tanışıyor niyeti ciddi olabilri kullanmak da olabilir sen güvenme evlenene kadar hiç bir erkeğe 👍 çay iç bakalım ne diyecek çayda temelde 😂
yüz vermiyorum ben yine de o konuşmadan sonra çay diyince güldüm dedim düşünmem lazım 😂 çok hoşuna gitti gibi
TM 👍
Ay en nefret ettiğim tip bunlar gercekten kendi hic biseyi paylaşmaz ama insanları sömürmeye çalışırlar ahmaklar
şakacı bi insan ki tanıdık da sayılıyo aileler felan sizce hoşlanıyo mudur sürekli yazıp ediyo hem beklenti içinde bırakmayayım diyo hemde görüşmek istiyo hoşlanıp hoşlanmadığını sanki merak ediyo 🤦🏻♀️
Seni aeviyor ve umrunda olan cay kahve degil onlari kendi oder eger oyle bir bulusma olursa tek derdi senle vakit guzel bir gun veya vakit gecirmektir oyle adamdan zarar gelmez
sizce hoşlanıyo mudur sürekli yazıp ediyo hem beklenti içinde bırakmayayım diyo hemde görüşmek istiyo hoşlanıp hoşlanmadığını sanki merak ediyo 🤦🏻♀️
Bence onu test edebilirsin eger ona karsi birsey hissetmiyorsan hayatimda biri var ve sanirim ona asik oluyorum de kafadanda bi isim salla sogusun senden eger hoslaniyorsa o cayi kahveyi kabul et derim
hoşlanıyorum evet. fakat seni bi beklenti içinde bırakmayayım diyince zoruma gitti diye bir şey diyemedim ama hala yazmaya devam ediyor o konuşmadan sonra
Bak askta gurur yoktur ya bunu oturur adam akilli konusursun ya da boyle kararsiz ve karmasik bir şey yaşarsınız bunu konus ya yazisarak ya da yuz yuze ama konus en azindan baglanmadan biter platonik olmassin ve hayatina bakar yeni birilerini alırsın belki hayat onsuz da devam edebilir
Kendine deger ver ve daha cok zedelenmeden konus bu konuyu hem sen ne kaybedersinki o kaybeder kanka dert etme bir yar gider bin yar gelir konus gitsin olumsuzsa cay kahve yok de yol ver
ama resmen seni bi beklenti içinde bırakmayayım demişti nasıl konuşurum ki olmaz
O zaman boş ver umursama
Sevgili olmayalım ama takılalım. Tercümesi bu
sizce hoşlanıyo mudur sürekli yazıp duruyo mesela hemde beklenti içinde olma diyo sonra çaya çağırıuo
Alakası yok kardeşim seven insan böyle mi davranır. Sevgili olma benimle ama vakit geçirelim birlilte eğlenelim diyor. Artık ne kadar ilerlerse. Bu erkeklerin bir numaralı taktiğidir çözün bunu içerden bilgi bu
peki napayım sizce yüz vermedim o gün ki konuşmadan sonra
Yokuşa sür. O zaten öyle olunca başka bi taktikle yürür bu kez. Boş durmaz yani emin ol. Böyle devamke
nasıl yani yokuşa sürmek 😂
Sana gezelim tozalım dedi mi bakarız de. Müsait olabilirsem işlerim var felan. Net şekilde evet deme. O zaten cepte görüyor ki sana umut bağlama diyor. Bi kırılsın özgüveni😂 öğrenin kızım bunları 😁
çok açıklayıcı oldu işte akjsks zaten dün gece yazdı mesela hikayeme hen kısa kestim mesela sohbetş bitirdim yüz vermedim 😂 çay için mesela düşünmem lazım zor olacak gibi demiştim o da olur olur kafana takma hemde hesap senden demişti net bir şey demedim yani
Ya bu millet tam y*vşak olmuş afedersin. Madem o toplara girmeyelim ümitlenme diyorsun ne diye pervane gibi peşinde dönüyorsun😂 iyi yapmışsın böyle devam. Emin ol bu sefer kendini kötü hissedecek seni etkileyemediğini görünce farklı yollar denicek inada bincek yani😁
hahahshah bence o beklenti konusunu açtığına pişman ben öyle hissediyom. çünkü ağzının payını verdim o beklentiye girme tarzında ima edince bende oysa ben senin de benimde bir beklenti içinde olduğumuzu düşünmemiştim nasıl düşünürsün dedim 😂 ne diyeceğini şaşırdı özür diledi işte gülerek dedim ki bence ben değil de sen çok kapılmışsın bu düşüncelere dile getirdiğini göre, o hadii bee canım felan yazmıştı 😂😂😂
Bu ne özgüven diyip bozmanda güzel olurdu ama yine de sallanmıştır elemanın egosu. Aferin kız iyisin he. Üzdürme kendini😂
ben bu şekil konuşunca onun daha da hoşuna gitti sanki bide şey dedi ikimiz de demek bu düşüncelere kapılmamışız. bende dedim ki ben değil de sen çok kapılmışsın düşüncelerini dile getirdiğine göre güldü hadi bee canım hurafelere kapılma dedim ben değil de sen çok kapılmışsın hurafelere 😂😂 hemen dedi bırakalım bu inatlaşmayı bizd bir şey katmaz ne diyeceğini bilemedi direkt çay mevzusuna girdi yani.
Çay may hikaye ya anlıyorsun değil mi 😂 oltaya düşmemen iyi olmuş
hikaye zaten hoşlanıyo mu bilmiyorum ama durduk yere de böyle konular ortaya atılmaz akshakskd
Kamil ya tokat manyağı yapmak lazım böylelerini. Sen yaparsın artık onuda 😂 bi yandan üzerine düşüyor bi yandan tersi algı yapıyor. Çakaaal 😂
bence o da hoşlanıyo 😂 en son gördüğünde topuklu ayakkabıma kadar inceleyip söylemişti. Ve bu beklenti mezvusunu ortaya atınca benimde düşüp açılacağımı sandı ama tam tersi lafları yedirdim ona 😂
Valla her şey olabilir. Süzmesinin nedeni yalnızca dış görüşününden etkilenmesi de olabilir. Akıl sır eren birine benzemiyor pek. Ama hoşlanıyor da olabilir. Zaman gösterecek artık
Bedava yı ya da paranı seviyor
sizce hoşlanıyo mudur sürekli yazıp ediyo hem beklenti içinde bırakmayayım diyo hemde görüşmek istiyo hoşlanıp hoşlanmadığını sanki merak ediyo 🤦🏻♀️
Derdi daha çok paran gibi genelde yemeği de çayı da erkek ısmarlar
param yok ki onun gibi öğrenciyim kendisi de biliyo aileler tanıyo birbirimizi 😂
Ha o zaman sorun yok
peki sizce hoşlanıyo mudur 😂
Evet seninle yemeğe çıkmak istemiş üstüne çay ee bir zahmet hesabı da erkek ödesin değil mi
😂😂😂 beklenti içinde bırakmayayım demişti ama geçen gün aklımı karıştırdı
Hayır seviyor ben böyle tahmin ediyorum
Sana kolay gelsin. İşin zor :) :) :)
sizce hoşlanıyo mudur sürekli yazıp ediyo hem beklenti içinde bırakmayayım diyo hemde görüşmek istiyo hoşlanıp hoşlanmadığını sanki merak ediyo 🤦🏻♀️
Hoşlantısı olabilir ama sana kör kütük aşık olup olmadığını söyleyemem. Hem hiç hoş değil bu ısmarlama muhabbetleri falan. Kim olursa olsun zaten sana gelen misafirindir. Tabi ki ısmarlar iyi ağırlarsın. Bu boş muhabbete girmesi benim hoşuma gitmedi. Böyle gününü geçiren erkekler de çok. Şu an onun ne yaptığını bilmiyorsun bile. Ya hayatında başka kızlarda varsa? ? ?
Lopçu güllerden bir beleşçi
sizce hoşlanıyo mudur sürekli yazıp ediyo hem beklenti içinde bırakmayayım diyo hemde görüşmek istiyo hoşlanıp hoşlanmadığını sanki merak ediyo 🤦🏻♀️
Adam arada sırada görüşüp pomplayacağı bu arada da yemeği çayı beleşe getireceği bi canım arıyor hala anlamadınmı gidip kendi ortamındada anlatır bi malo var hem parasını hem kendisini yiyorum diye anlatır
Vasat erkek profili
sizce hoşlanıyo mudur sürekli yazıp ediyo hem beklenti içinde bırakmayayım diyo hemde görüşmek istiyo hoşlanıp hoşlanmadığını sanki merak ediyo 🤦🏻♀️
Bilemem can sıkıntısına da yazıyor olabilir
Beleşçi
sizce hoşlanıyo mudur