Hoşlandığım adamı bir yerde kahve içmeye çağıracağım. Ne konuşmalıyım nasıl davranmalıyım?

Bu kişi daha önce yani 2 yıl evvel benden hoşlandığını belli etmiş ve biyerde kahve içmeye davet etmişti ve ben gidip kahve içtim ama soğuk davranmıştım çünkü onu çok çok az tanıyordum hoşlanmıyordum ve önceki ilişkimde boynuz yemiştim içimde erkeklere karşı öfke ve güvensizlik vardı. Aradan çok zaman geçti ve bu kişi benim ilgimi çekmeye başladı. Baktım peşinde baya hayran kitlesi kız var. Kızlar resmen yürüyo koşuyo yani buna. Ben bunun resimlerini beğeniyorum bu da benim resimlerimi beğenmeye başladı. Ama onun fotolarımı beğenen bazı kızların da resmini beğeniyor. Kızlar cilveli işveli süslü kızlar. Ben daha soğuk bir tipim yani aslında çekingenim. İnsan sinir oluyo tabi bu durumlara. Ben bunu kahve içmeye çağırayım nabız yoklayım diyorum. Sizce ne diyeyim ne konuşayım? Nasıl davranayım?
Hoşlandığım adamı bir yerde kahve içmeye çağıracağım. Ne konuşmalıyım nasıl davranmalıyım?
Cevapla