Elimde olsa aşıl olmayı seçerdim, aşk güzel bir duygu hepimizin bunu layıkıyla yaşamaya hakkı var. Yaşamımız boyunca sevdiğimiz değer verdiğimiz kişiler olur aşık olduk sanırız onsuz yapamayız diye düşünürüz ama sadece sevmişizdir aşk ise çok farklı bir duygudur. Çoğumuz beslediğimiz sevgiyi aşk zannederiz onun için her şeyi göze alırız yapmayacağımız şeyleri yaparız yapımız değişir ama bir süre sonra anlarız ki yaşadığımız aşk değilmiş. Ben gerçekten aşık olmayı ve ömrümü güzelce paylaşabileceğim birini bulmayı isterim elimde olsa bu seçeneği seçerim.
Evet aşık olmayı tercih ederdim. Millet aşık olmuyor, aldatıyor, kötü davranıyor diye bende onlar gibi olmak istemezdim. Aşık olmak iyidir, insanı heyecanlandırır, vakit geçirir. O yüzden olmak isterdim. Böyle kimse olmayınca bazen hayat sıkıcı oluyor.
Aşık olmayı isterdim. Ne kadar acı da yaşansa ne kadar da hüzün olsa da mutluluk var aşkta sevgi var. Aşk bambaşka güzel bir duygu yeter ki onu hak edenle yaşamalı. Yoksa hak etmeyenle ancak acı ve hüzün yaşanır bunuda kimse istemez.
insanlar genelde o anda ulaşamadıkları ya da ulaşamayacaklarını düşündükleri kişilere aşık olurlar. sonra o duygunun heycanıyla beklerler, hayal kurarlar. Ama hep beklerler, fark edilmek için ya da cesaret edebilmek için… Bir gün cesaret edip duygularını dile getirirler , eğer olumlu yanıt alırlarsa bekleyiş sona erer, ama almazlarsa beklemeye devam ederler. bu sefer de unutmak için beklerler ya da belki fikri değişir diye... Bir aşığın ömrü hep beklemekle geçer. Genel anlamda aşk diye bir sözcük kalmadı günümüzde zaten o duyguyu yaşayan hep üzülüp harap oluyor. Aşık olmamayı tercih ederim. Aşk hep hüzündür hüzün…
Merhaba Duygularımı yönetmek benim elimde aslında. Aşık olmak tercihim olurdu , aşık olduktan sonra çekeceğim ağrıyı ve acıyı yok hissetmemeyi tercih ederdim. Çünkü bana sadede mutluluk getireceği garantisi olmayan, hastalık gibi bişey ve insana zaman zaman huzursuzluk çektiriyor. İşte bunları yaşamak istemezdim.
Gerçekten sevmeyi fakat aşkı değil. Kitabı bile çıktı aşkın ömrü 3 yıldır diye🙂 Gerçek sevgi ise bir ömürdür.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Olmamayı isterdim güvenilecek insan mi kaldı doğru düzgün seven mi var sanki çoğunun amacı cinsellk olmuş sevginin, aşkın anlamı bu mu yani duygular değil de başka şeyler on planda neyse kimseye güven olmaz