Eşimden ayrıldım sebebi de ihanet ama hala bana yazsın yalvarsın istiyorum, yapmayınca da dünden razıymış diyorum. Manyak mıyım?

Neden bittiğini kabullenemiyorum? tamam ayrılma diye ilk dönemler çok yalvardı yapmadım şimdi de susunca niye zoruma gidiyor? Hala seviyor muyum yoksa alışkanlık mı? Geçer mi?
Eşimden ayrıldım sebebi de ihanet ama hala bana yazsın yalvarsın istiyorum, yapmayınca da dünden razıymış diyorum. Manyak mıyım?
Cevapla