Onun tavrı karşısında çabalamalı mıyım yoksa vazgeçmeli miyim?

Arkadaşlar selam, bir bey var. 1 senedir kendisine aşığım ama bunu ona yeni söyledim. Şöyle, 1 senedir çok samimi, yakın bir arkadaşlık ilişkimiz vardı. Ama o benim duygularımı bilmiyordu. Sonrasında bir kaç kez birlikte sarılıp uyuduk, sabah uyandığımda elimi tuttu ama normal bir şekilde devam etti. Bende daha fazla dayanamadım duygularımı söyledim. Bana beni sadece yakını olarak gördüğünü söyledi, sonrasında bir kaç gün konuşmadık ve yine bir şekilde normal iletişimimize geri döndük aynı iş yerinde olup sürekli beraber çalıştığımız için. Çok nadir mesajlaşırdık ama bazı geceler bana uyudun mu falan yazmaya başladı. ilerleyen günlerde yanımda farklı kızların muhabbeti olmaya başlayınca, ben dayanamadım ve içimdeki her şeyi döktüm. Bana herkesten daha fazla değer verdiğini ama farklı bir gözle olmadığını ve olmayacağını söyledi. Neden beraber uyumaya çalıştığını, elimi tuttuğunu sorduğumda ise hiç bir şey demiyor. Diğer kızları söylediğimde seni onlarla aynı kefeye koymam diyor. Hiç küs kalamazdık, illa birimizden biri gelir şirinlik yapar laf atar barışırdık ama artık tamamen bitti sanırım. Onunla iyi olmaya da kötü olmaya da dayanamıyorum. Bu olanlardan sonra da nasıl bir yol izlemeliyim hiç bilmiyorum. Lütfen biri yol göstersin ya.
Onun tavrı karşısında çabalamalı mıyım yoksa vazgeçmeli miyim?
Cevapla