Beni israrla c2 den tanıştıgım birisi eve cagiriyor gelemem desem bile ya da arabasına ne yapayım dışarıda buluşuyummu?

Bir seyler yasamak istiyor bende kabul etmedim dışarıyı kabul ettim rahat edemeyiz dedi ben dışarda küçük şeyler olur ya ilerisi olmaz ondan istedim o tam sey istedi her neyse yarın bununla dışarıda bulussammı yalandan daha sonra evine gelicem dedim yoksa kabul etmiyordu şimdide başka kız evine cagırıyor diyor ne iş bilmiyorum İstanbuldan geldi evleri varmiş halasının üst katı ona geldi ben korkuyorum evine gitmeye asla gitmem ne olaylar dönüyor on iki yıldır tanıdığım birinin evine gittim onda bile korktum tanıdıgım biri düşünün arkadaslar kaç yıldır reelden tanıdıgım ama Allahtan bir sey yapmadı ama bu kişiyi tanımıyorum bide üstelik sosyal medya da tanıstım
Beni israrla c2 den tanıştıgım birisi eve cagiriyor gelemem desem bile ya da arabasına ne yapayım dışarıda buluşuyummu?
Cevapla