Yani birisi bana karşı bir şeyler hissediyorsa ben bunun farkındayım ama hala konuşmaya devam ediyorsan yani ben konuşmaya devam etmem şöyle derim gerçekten arkadaş gibi devam edelim normal iki tane insan gibi eğer ben sana umut veriyorsam konuşmayalım özel olarak çünkü genelde ben kimsenin sevgiye karşı küsme sebebi olmak istemem seviyorsa sevsin ben diyemem ki sevme Ama sürekli umutlanıyorsan konuşmam
Ben ondan hoşlanıyordum aslında başkası hoşlanıyordu oda benim adıma yalandan bir kağıt yolladı geldi sordu hyr dedim sonra ben o zaman hoşlanmaya başladım bunu nasıl anladım hep ona bakıyordum kimseye demedim diyemedim çünkü sessiz biriydim o benden hoşlanmıs belirtisi telefon numarası istemekse evet istedi ama telefonum yoktu ha olsaydı zaten aile sorunlu izin verilmezdi bence her şey de bir hayır vardır
Ona umut vermek için ona duygusal anlamda yakınlık göstermek gerekir gadası. Ama o içinde umut besliyorsa onun nasıl olduğunu sorsan bile onun altında umut arar.