Biri daha tanışır tanışmaz her şeyi isteyince numara Instagram ya da foton var mı falan böyle bi acele içinde bana aç bi köpek gibi geliyor o kişi soğuyorum siz peki?
Güncellemeler
+1 yıl
Otobüste adam yanıma oturdu iki kelime konuştuk numaranı ver hadi dedi o an direkt gözümden düştü Yani hayırdan da anlamadı
Konuşunca direkt numara Instagram foto istemeyen cool erkeklerden hoşlanıyorum?
bende kendini saklayanları fake ve sorunlu görüyorum. açlıktan değil yani karşımdakine güvenmediğim için istiyorum.
0
7 Yorumla
Soran
+1 yıl
İyi de anında her şeyi döksek ortaya bir aceleyle hoşlanmam için gereken o konuşma gizem tanıma bilmem ne ağırdan alma vs olmayacak soğuduktan sonra da hoşlanamam
neden bitsin? tek kullanımlık mı olduğunu düşünüyorsun? karşı cinsin ilgisini çekecek uzun süre sevmesini sağlayacak hiç bir şeyinin olmamasından mı korkuyorsun?
Korku değil bu sokakta tanışıp direkt numaranı alan hemen her şeyi yaşayan birinin smacını zaten cinsellik olarak görüyorum günübirlik ilişkiler olarak görmeyen zaten böyle saygısız davranmaz daha ilk kez gördüm birinden 2. Dakika numarasını yazması için foto atması için ısrar etmez
Hani tamam bende istemem de Instagram da isterim aga onda ne var 🤣🤣🤣
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Konuşunca direkt numara foto istemeyen birinin kıymetini bilir misin ki peki?
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yani öylelerinden hoşlandım bugüne kadar aceleci değilse yoklukta gibi saldıran boş gezen bir tavrı yoksa ilgimi öekiyor düzgün bi adam gibi geliyor hep
Çünkü vermek istemiyorum diyince ısrarla dakikalarca devam etti yanımdan da kalkmadı daha da yakınlaştı otobüsteki diğer erkekler kaldırdı zorla o tarz insanlar böyle oluyor
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
23Cevap
Hmm bak buna katılıyorum bence de mantıklı bir davranış. Zaten hemen istenmez bu tarz şeyler diye düşünüyorum. Kızda istese bende aynı şeyi düşünürüm
bende kendini saklayanları fake ve sorunlu görüyorum. açlıktan değil yani karşımdakine güvenmediğim için istiyorum.
İyi de anında her şeyi döksek ortaya bir aceleyle hoşlanmam için gereken o konuşma gizem tanıma bilmem ne ağırdan alma vs olmayacak soğuduktan sonra da hoşlanamam
doğrudur ama bu benim için bir şey ifade etmiyor. hele ki gizemle mizemle uğraşamam.
Aynı gün yaşa bitsin aç bitir diyorsun
neden bitsin? tek kullanımlık mı olduğunu düşünüyorsun? karşı cinsin ilgisini çekecek uzun süre sevmesini sağlayacak hiç bir şeyinin olmamasından mı korkuyorsun?
Korku değil bu sokakta tanışıp direkt numaranı alan hemen her şeyi yaşayan birinin smacını zaten cinsellik olarak görüyorum günübirlik ilişkiler olarak görmeyen zaten böyle saygısız davranmaz daha ilk kez gördüm birinden 2. Dakika numarasını yazması için foto atması için ısrar etmez
tamam sen gizemli ol.
Tek gecelik olmaktan iyidir
Sokaktan tanıştığınla bir halt olmaz istemeye gerek yok. Anlık bir iki sohbet edersin sonra bye
Hani tamam bende istemem de Instagram da isterim aga onda ne var 🤣🤣🤣
Konuşunca direkt numara foto istemeyen birinin kıymetini bilir misin ki peki?
Yani öylelerinden hoşlandım bugüne kadar aceleci değilse yoklukta gibi saldıran boş gezen bir tavrı yoksa ilgimi öekiyor düzgün bi adam gibi geliyor hep
Bir daha nerde rastlaşacaksınız peki, buluşmak için anlaşmadıysanız
Ben direk istemiyorum ama ilerisi için de istemem hatta ben hiç istemem bu çooook mu cooluk oluyor?
Hiç istemem ama cool değilim tam bir varoşum sıkmicem tavuğa da yem vermem
Pki varoş abi
Hemen hesap isteyen kişilerden nefret eederim.
İletişim içim bir adres gerek i adres varsa yeterli benim icjn
Ben genelde konuşmamayi tercih ediyorum
Fotoğraf olmazsa görmeden nasıl konuşacak ki
fazlasıyla katılıyorum
bu ülke kız görgüsüzü hepsi değil
Benı tarif ediyorsun 😂😂😂
boş konuşuyorsun inan
Simdi numarani isteyse aklina neden kötüluk geldi
Çünkü vermek istemiyorum diyince ısrarla dakikalarca devam etti yanımdan da kalkmadı daha da yakınlaştı otobüsteki diğer erkekler kaldırdı zorla o tarz insanlar böyle oluyor
Hmmmmm
ilgi meselesi
Var tabiki cool erkek ama çok çok az
Ben istemiyorum
Bilemem
çok haklısın
olabilir
Karakterliler yani
Evet çok doğru