Sürekli 'seni kaybetmekten çok korkuyorum' diyor?

Birkaç aydır birlikteyiz sevgilim sürekli 'Seni kaybetmekten çok korkuyorum' diyor ve ardından her seferinde 'Seni çok seviyorum, lütfen beni bırakma' diyor. Ve sürekli sarılma isteği içerisinde. Bu durumdan rahatsız değilim fakat neden böyle?
Güncellemeler
+1 yıl
Ben ilkiyim, o da benim ilkim.
Sürekli 'seni kaybetmekten çok korkuyorum' diyor?
Cevapla