Hayır çekmedim çok iyi birisiydi ben de galiba baya seviyordu ama olmadı ben onu sevemedim kullanmaya çalıştım kullanamadım olmadı yani iyi biriydi ama bizden azabı çekmeden hiçbir zaman arkadaştık en kötü
Sevemediğim insana sevgilim demem. Basit yani. Sevgili çok sevdiğin ve sevildiğin ilişki türüdür. Sen diyorsan ki sevgi yok, o zaten sevgili değildir. Arkadaş de, flört de ama sevgili hayır.
benim eski sevgilimde bana aşıktı beni aşırı seviyordu herkes bize özeniyordu ama çocuğun birtakım hareketlerinden dolayı ben baya soğudum ve ayrıldım. Kendimi kandırmaya gerek yok çünkü sevmeden onunla çıktığımda daha kötü hissediyordum ve şu an okadar rahatım ki
çekmem napiyim yani sevemiyorsam elimde olan bir şey değil ki. elinizde olmayan şeyler için vicdan azabı çekmeyin. eğer sizi çok seven kişiyi bile isteye incitirseniz vicdan azabı çekin. basit