Affedersenizde neden affedersiniz?
Ben affetmem tekrar barışırsam aynı şeyleri tekrar yapıcak. Ben onun güvenebileceği liman asla değilim. Vazgeçemeyeceğim şey yok bu konuda. Kadınlık, insanlık gururum daha önemli
Affedersenizde neden affedersiniz?
Ben affetmem tekrar barışırsam aynı şeyleri tekrar yapıcak. Ben onun güvenebileceği liman asla değilim. Vazgeçemeyeceğim şey yok bu konuda. Kadınlık, insanlık gururum daha önemli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Gerçekten pişman olur değerini ablarsa affedilebilir neden olmasıb ki yanlışmıyım
Bize yanlış olan sana doğru olabilir.
Bir daha yapabilir mi acaba kaygısı belkide birdaha olmaz dedirtebilir ama haklisin evet
Güven vericek her şeyi yapıyorsa
Güven vericek herseyi yapıyorsa bile hersye kolay kolay duzelmez zamanla
Affedilmemesi gerek her seyi gecin o kisiye her baktıgınızda mideniz bulanacak her seyinden suphe edeceksiniz boyle insanla hayat gecer mi? Birisi en ufak yalan söylediginde bile her seyine supheyle bakarken boyle büyük olay oldugunda asla güvenilmez dediklerine
Sizi güvendirmek için elinden geleni yapıyorsa
Affetme sazan olma daha asık olacagın cok insan cıkar karsına
Netice olarak Aldatmak bir hata değil tercih o nedenle bitiren taraf olurdum
İhanetin affı olmaz. Çok sevsem bile aldattığı an soğurum
Her şeyi affı var bende ama yalan, ihanet, aldatma gibi işler asla.
Hayır affetmem.
Affeden canım net lütfen az kendinize değer verin
Kimseye çok aşık olamam ben 😂
Affetmem neden affedeyim
Ben affettim seviyordum çünkü
Ne oldu pekii
Evlendik sevgiliyken yaptığı hataydı
Nasıl aldattı cinsellik mi yoksa normal mi? Evlenmene üzüldüm biraz inşAllah terkar aldatmaz 🙏🏻🙏🏻
Yok hiç aldatmadı daha yıllar önceydi ilk sevgililik dönemimizdeydi evet cinsellik
Biraz özel soru ama Peki cinsellik yaşadınız mı aranızdaki bağı güçlendirmek için sevgiliyken?
Sonradan evet ama üstü kapalı şekilde
Umarım verdiğin karara değer güzel insan. İncinmez o güzel kalbin🙏🏻🙏🏻
Amin inşallah sizinde öyle olur inşallah mutlu olursunuz sizin durumunuz ne peki şu an
O şahsiyetle ayrıldım özür diledi. Sonra affeder gibi oldum tam affetmedim doğum günümü unuttu gibi bir şey oldu. Yol verdim kıza her şeyi anlattım. Kızla beraberler şu an. Benim için kızdan ayrılan insan şu an kızı ailesiyle tanıştırıp güven veriyor. Benimde güzel giden bir ilişkim var evlenmeyi düşünüyoruz. Bana çok değer veriyor bende ona birbirimizi anlıyoruz seviyoruz oda bana destek oluyor bu konuda çünkü çok travmalar yaşadım o ilişkide
Anladım hakkında hayırlısı bu demekki inşallah mutlu olursun peki diğeri ile mi senin cinsellik olayın oldu
Evet
İleri seviyede mi oldu peki şimdiki kişiyle durumun nasıl oldumu
Önceden ilişkim olmuştu. Kendimi kötü hissediyordum. Kimse beni sevmez bu yüzden diye. 1 yıl peşimde koşmuştu şans verdim. Ve sevgili olduğumuzda da bu durumu anlattım gözleri dolup sadece beni sev demişti etkilenmiştim bende öyle yapmıştım. Sevmiştim ama aşık değildim. Başta istemiyordu sonra istedi cinsellik. Sonra cinsellik üzerine kurulu ilişkiye döndü. Ayrılamıyordum. Bölüme yayılır diye çekiniyordum. Kısacası cahilliğimin bedelini ağır ödedim. Bakire olmadığımı bilseler ne olur bilmesler ne onlara neymiş onu anladım. O çocuk hayatımı mahvetti. Arkadaşı diye tanıştırdığı kızla aldattı. Haberim yoktu geri barıştık sonra o kızı öğrendim yazmıştı uzun uzun kız neden ayrıldın hemen diye. Okuduğumda özür diledi. Duygularım o kadar bitmişti ki benden değil o kızdan özür dile dedim canım gibi. Benden ne istediğini sordum sadece sev beni dedi. Çok üzülmüştüm aptal gibi. Sonra istemediğim bir birliktelik yaşandı. Kötü hissettiğim için evime bıraktı beni. Normalde bırakmazdı. Sabahta doğum günümdü unutmuş sevgili olduğumuza emin misin dedi biz sevgilimiydik dedim orada koptu. Doğum günüme gelen arkadaşlarımı kıskandı. Sonra günümü bk ettiği için dayanamadım koza yazdım aldattı ikimizi diye ss attım. Bir şekilde inandırdı barıştı kızla güven vermek için ailesiyle bile tanıştırmış. Yüz vermeyince ben böyle oldu. Tabi bu benim düşüncem. Seviyordur diyeceğimde sevseydi aldatmazdı böyle. Beni yıpratan o gün yaşanan istemediğim bir birliktelik. Sevgilime anlattığımda çok üzüldü destek oldu. Hayatımda tüm erkeklerden soğuduğum zaman karşıma çıktı çok şanslıyım. O benim bekaretime değil aşkıma değer veriyor bana değer veriyor. Aşk böyle bir şeymiş..
Anladım sevindim senin adına inşallah mutlu olursun evet genç yaşta bekareti kaybetmek iyi değil çünkü bunu bilen tüm erkekler sana önce aşkla yanaşır ama sonra isteyeceği şey cinsellik olur
Affetmem
Asla
Tabiki asla
Bende onu aldatırım