Erkek arkadaşımın beni çok sevdiğine eminim ama ilgisiz bir sevgili, ne yapmalıyım?

arkadaşlar arada 1 ayrılma oldu ama 2 yıldır beraberiz diyebilirim. beni çok sevdiğine eminim çok çok eli üstünde tutuyor bir şey beni üzecekse asla yapmaz. bana karşı da çok saygılı. fakat arada bir oluyordu baştan beri, bazen mesela asla konuşmak istemiyor gibi davranıyor. başlarda kendim de deliriyordum onu da delirtiyordum sürekli sorup peşine düşüyordum beni istemiyor musun diye ama o tavırların 1-2 günde geçtiğini sorularımın da bizi kavgaya götürdüğünü gördüğümde yapmamaya başladım. ama artık yine canıma tak etti. kendisi de gün sonunda o gün ilgisiz davranıdıgını kabul ediyor ama ben kendimi biraz degersiz hissettim dediğimde git kendi kendine hallet gibi sert bir cevap verdi. ben de hem kabul edip hem böyle dert konuşmasının yanlış oldugunu, ilgisiz oldugunu kabul ediyorsa en azından haklısın işte başka sorunlar vardı özür dilerim tarzında bir şey diyip yatabilecegini söyledim. bu böyle böyle ilerledi ve kavga ettik. nedir bu arkadşar ne yapabilirm
Erkek arkadaşımın beni çok sevdiğine eminim ama ilgisiz bir sevgili, ne yapmalıyım?
Cevapla