3 yıl önce kanserden sevgilimi kaybettim bu aralar bir flörtüm var ama hata mı ediyorum sizce?

İhanet ediyor gibi hissediyorum çok mu kısa bir süre böyle bir şey için?
3 yıl önce kanserden sevgilimi kaybettim bu aralar bir flörtüm var ama hata mı ediyorum sizce?
Cevapla