İnsan neden unutma gereği hisseder, unutmak bir lanet mi yoksa ödül mü?


İnsan neden unutma gereği hisseder, unutmak bir lanet mi yoksa ödül mü?

Yaşadıklarını unutmak ne güzelmiş..

Acıtmıyor en azından yaşananlar..
Gözüne sokarcasına her şeyi söyleyenlere inat
Artık etkilenmemek..
Onu görünce üzülmemek mesela..
Unutmak ne güzel şey..
Ne güzel bir ödül..
Ve bazen yaşadıklarını da unutup..
Yeniden başlıyorsun sonra yine..
aynı şeyleri yaşıyorsun buda ne büyük ceza..
unutmak ödül mü yoksa cezamı..
ne büyük ikilem

insanlar yaşadıkları şeyleri bazı zamanlar unutmak isterler bunun sebebi yaşadıklarının artık onlara acı vermesinden dolayıdır.. unuttuklarında acılarından da arınacaklardır. diye düşünüyorlar çoğu zaman..

Ancak unutmak genel manada bir ödül olsa da bazen sana yapılanları unutmak en nihayetinde yine o durumlara maruz kalması muhtemel olabilir yaşadıklarından ders alan insan unutmayan insandır diye düşünüyorum ben nedense.

Güzel şeyleri unutmakta kimse istemez ama o güzel şeyleri yaşatan insanın kötü anılarını unutup sadece güzel şeyleri hatırlamak istemekte sadece fazla hayalperest bir durum olabilir. Netice de güzel günler bitmiş ve acılar gün gibi ortadadır..

Sizce insanlar neden unutmak ister? unutmak insanlara bir ödül mü yoksa ceza mı?
#DengesizBirAdam
İnsan neden unutma gereği hisseder, unutmak bir lanet mi yoksa ödül mü?
Cevapla