18 yaşında altıma işedim?

Kurstan eve dönerken çişim gelmişti bende evde yaparım diye düşünüp otobüse bindim trafik sıkışıklığından dayanamadım altıma işedim kimse görmeden indim otobüsten çok utandım bu ay 3. kere oldu 2 kere erkek arkadaşımın yanında çok utandım sizce niye oluyor nasıl durur?
18 yaşında altıma işedim?
Cevapla