21 yaşındayım bu zamana kadar çalışmadım bu bir eksik mi?

Yani ne cafede ne başka yerde, babam veriyor zaten benden esirgeyen bir insan değil, birine dediğimde garipsiyor bunu.

Okul okuyorum işte aynı anda neden gidip çalışayım ki?

Herkes bir garip karşılıyor anlamadım gitti

21 yaşındayım bu zamana kadar çalışmadım bu bir eksik mi?
Cevapla