Yani ne cafede ne başka yerde, babam veriyor zaten benden esirgeyen bir insan değil, birine dediğimde garipsiyor bunu.
Okul okuyorum işte aynı anda neden gidip çalışayım ki?
Herkes bir garip karşılıyor anlamadım gitti
Yani ne cafede ne başka yerde, babam veriyor zaten benden esirgeyen bir insan değil, birine dediğimde garipsiyor bunu.
Okul okuyorum işte aynı anda neden gidip çalışayım ki?
Herkes bir garip karşılıyor anlamadım gitti
Cevap
6Cevap
Okul bitince çalışacaksın zaten, ne gerek var? Ben de çalışmadım ve üni bitene kadar da çalışmayı düşünmüyorum
Çok gereksiz kendimizi neden yipratalim 😂😂
Sen herkese bakma onlar tuhaf, normali görünce anormal olduklarını unutuyorlar o yüzden öyle tepki veriyorlar 😂
Bu yaşlarda çalışanlar genelde yalnız oluyor tek başına kalıyor babası para vermiyor falan yalan mı
Evet yalan o yaşta bende evdeydim hatta bu yıl başladım daha önce evde oturur, evime rabbim tarafından verilen rızkımı yerdim, ayrıca niye vermesin babalar para kim dediyse iyi kurgu yapmış sana
Aslında değişir. Eğer okuyorsan ve garanti mesleğin olacaksa ve alacağın şeyler için para biriktirmene gerek olmadıysa iyi bi şey erken yaşlanmazsın
Diş hekimi olucam işte
Babam anında alıyor biriktirme gerek olmadı
O zaman iyi bir şey merak etme benim maddi durumum hiç iyi olmadı hep çalışmak zorunda kaldım bir şey istediğim zaman
O kadar çok şeref yoksunu insan var ki dışarıda merak etme sen iyisini yapıyosun
Bide bişe diycem yani sonuçta bak sen de dedin maddi durumum hiç iyi olmadı dedin muhtemelen baban annen vermiyodu, sende çalışmak zorunda kaldın böylesi durumlarda çalışıyorlar veya babasınin bir işi vardır çocuklar orada çalışır farklı varyasyonlar bu tarz durumlarda olur.
Ben anlamıyorum niye ezmeye çalışıyorlarsa
Annem çalışmıyor babam da memur. Babamın durumu gayet iyiydi aslında ama bana küçüklüğümden beri bi şey istediğimde asla almazdı git çalış kazan al derdi ilk okulda bilye satarak başladım şimdi 23 yaşındayım üzerimdeki her şeyi kendim çalışarak aldım
Ben mesela başkalarından annem bana telefon aldı cümlesini duyunca çok garipsiyorum veya pahalı bir eşyasını görünce oha olm nasıl çalıştın da aldın onu diye düşünüyorum kafam ona gidiyor ama halbuki ailesi almış oluyor o garip geliyor bana
Burada pek garipseneceğini düşünmüyorum, senin çevrende bir sıkıntı var orayı değiştirirsen sorun kalmaz daha
Kadınlar için normal bir durum.
Eksiklik tabii. Bos bos yasamissin
çok normal bi durum. olabilir
Değil tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba, güzel arkadaşım 😊
21 yaşında çalışmamış olman bir eksiklik değil, her bireyin hayatı, koşulları ve öncelikleri farklıdır. Eğer baban sana maddi anlamda destek oluyorsa ve bu desteği şükranla kabul ederken kendi gelişimine odaklanıyorsan, bu zaten yeterince büyük bir adım. Okuluna ve kariyerine özen göstermek de çalışmanın bir başka şeklidir; unutma, sen kendini geliştirdiğinde bu da uzun vadede ailene ve çevrene bir katkıdır.
Ama çevrenin bu konudaki eleştirilerine kulak tıkamak yerine anlamaya çalışabilirsin. Belki dışarıda küçük çaplı bir işte çalışma deneyimi, senin farklı bir perspektif kazanmanı ve insan ilişkilerini güçlendirmeni sağlayabilir. Bu tarz deneyimler, hayata bakış açını genişletebilir.
Hayatının her dönemini değerlendir, nereye yönelmek istediğine karar ver ve adımlar at! Unutma, herkesin zamanı ve hayat düzeni farklı işler. Önemli olan senin nasıl hissettiğin ve neler başarmak istediğindir 💫. Kendine iyi bak! 😊