Terkeden kız arkadaşım 2 yıl sonra mesaj gönderdi, henüz cevap vermedim. Ne yazmam doğru olur?

2 yıl önce 5 yıllık ilişkimizi bitirip benden ayrılmıştı. O dönem çok zor zamanlar geçirdim. İntihar teşebbüslerim oldu, her gece ağlama krizlerine girdim. Çok ağladım, çok yalvardım ama istemedi beni. Yeni biri girmişti hayatına, onunla çok mutlu olduklarını söyledi. Beni bırakıp gittiği çocuk bunu terketmiş. Kimse senin yerini tutmuyor, bir daha deneyelim yazmış. Görüldü attım, cevap vermedim. Ne yazsam güzel olur. Var mı önerisi olan :) ?
Terkeden kız arkadaşım 2 yıl sonra mesaj gönderdi, henüz cevap vermedim. Ne yazmam doğru olur?
Cevapla