Ortamda bir erkek sevgilisi olmayan kıza sen güzelsin nasıl sevgilin olmaz diyor bana demiyor sen çirkinsin normal anlamında gururum çok kırılıyor estetik şart mı?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Çevrende mutlaka seninle ilgilenen erkekler vardır. Beğenmediğin için görmezden geliyorsundur. Onlardan biriyle şansını deneseydin yalnız kalmadın. Ne var içlerinden birine şans tanısan? Belki seni çok mutlu edecek? Açıkçası sorunun tipinde olduğunu düşünmüyorum. Asıl sorun seni seven insanları göremeyen gözlerinde..
20 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılSevgili bulmak epey kolay bazıları için, bu insanların zihniyetinde olsam an itibariyle onlarca kız arkadaşım olurdu ki meyilli epey var.
Asıl sorun, bu "sevgili" kavramından ne bekledikleri. Günümüze bak; ayrılanlara, kavga edenlere, "sevgilimi tanıyamıyorum" diyenlere. Hatta pek çoğu da evlendikten sonra meydana geliyor.
Eğer ki risk almaktan korkmuyorsan veya derdin karşındaki insanı sevmek değilse, bulmak epey kolay. Ne olacak? Aldatır mı, başkalarıyla konuşur mu, asıl karakteri bu mu, yalancı mı, iki yüzlü mü; bu sorular senin umurunda olmayacaksa, elbette bulursun.
Seçicisindir, güvenemiyorsundur veya başka, senin dahi bilmediğin bir olgu var zihninde.
Kendinde hata bulma hiçbir zaman, karakterine yönelik negatif şeyleri de görüyorsan sadece kendin için düzelt.
Olmuyorsa, olmaması gerekiyordur şu an için.00 Yorumla
+1 yılYanlış anlama lütfen ama senin neren çirkin anlamadım? Hoş mesele fiziksel değil zaten. Sevgili bulmanın da inan güzellikle alakası yok. Güzel diye ortalıkta gezen tipler var ya, artık amaç sadece cinsellik bile olsa çekilmiyorlar. Belki yaşımla da alakalı böyle düşünüyorumdur ama ben bıktım güzelim diye gezen IG kızlarından. Gerçek bi ilişki yaşamak istiyorsan özgüven çalışması yap biraz. Bir de arama. Aramazsan bulursun.
12 Yorumla- +1 yıl
Herkes çirkin oldugumı ima ediyor yavşayan erkek yok
- +1 yıl
Arama bulursun. Sen arayış içinde olmadığında ortama yaydığın enerji ile yine bulursun. Kafandan çıkar sevgili bulma konusunu. Bulursun.
- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılMerhaba
Güzellik çirkinlik değil
Bütün sevgilisi olan kizlar güzel miSeninde sevgilin olur belki sen farklı bir tavır sergiliyorsun soğuksun içe kapanıksınÖnemli olan sende kötü bir etki bırakmayacak seni sevecek değer verecek birini bulmak Sevdiğin seni sevmedikten sonra dünya güzeli olsan ne olacak ki10 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
44
Cevap
107Cevap
Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı. Bazı şeylerin güzellikle alakası yok, nasip kısmet meselesi. Vardır elbette bir yerlerde seni bekleyen biri, sadece zaman. Ve öyle bir gün gelecek ki o kalbini kıranlardan dada da çok mutlu olacaksın.
10 Yorumla
+1 yılSana burada ki bazı yalakalık yapacak erkekler vardır simdi inanma onlara çünkü daha seni görmemisler bile yalan yani , her insanın bi alıcısı var ve kendine göre bi güzelligi var o adam seni beğenmiyosa baska adam beğenir yani hangi tipler evleniyo biliyo musun bende kendimi yakışıklı görmüy ama çirkinim veya kimse olmuycak mı gibi triplere girmiyorum , kendime bakıyorum elimden geldigince zamanı gelince olur diyorum , hiç kasmıyom yani sende kasma
10 Yorumla
+1 yılBiraz uzun olacak ama adamına denk gelmemişsin. Benimde kilo fazlalığım var mesela. Bu zamana kadarda hep bu konudan piskolojik şiddete maruz kaldım resmen. Ben görüntümden memnunum sen begenmiyorsan benide aşağılayamazsın. şu an 4 aylık bi ilişkim var ve kiloyla ilgili hic bir mesele geçmedi su zamana kadar aramızda. Olunca oluyor. Sadece özgüvenini düşürme. Çünkü sen kendini beğenmezsen ve kendinle barışık olmazsan, karşındakinin seni beğenip sevmesini bekleyemezsin.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 737 cevap paylaştı.
+1 yılkendine çeki düzen ver dağınıksan toparlan
pozitiflikle ilgilen pozitif şeyler oku, düşün, hayata pozitif bak (zaten çoğu zaman bunu yapmak zorundasın canım)
cildine bakım yap cildini güzelleştirdikten sonra az makyaj yap doğal, toprak tonlarda olsa daha iyi olur
dışarı çıkarken koyu renkleri tercih et, hafif topuklu ayakkabı giy, kırmızı ruj sür, halka küpe tak, bu mevsime özel olarak da fular harika olur!012 Yorumla- +1 yıl
problem nedir ne olduğunu düşünüyorsun
- +1 yıl
kendini böyle kabullenmen gerek öncelikle, kafandaki o '' mükemmel vücuda'' sahip olamayabilirsin buna çabalamak istesen de, sana göre birileri illa ki vardır ve sen bulunca da iyi anlaşmaya bak olur mu ama tabii sağlıklı bir şekilde sporuna da devam etsen iyi olur bence
- +1 yıl
bunu diyen kızların hepsinin uzun boylu olmadığına eminim :)
- +1 yıl
sen kötü bi psikolojiye girmişsin şu an takıntı yapmışsın bunu sporla aşarsın ya daha uzarsın bence zaten hatta erkekler kızlardan daha çabuk uzar yirmili yaşlarda bilee
- +1 yıl
o öyle kolay söylenen bir şey değil istersen googledan bir araştır derim 20 yaş, boy uzaması bitmesi için erken bile sayılabilir :) seni umutlandıracak araştırmaların olacak iyi çalışmalar :)
- +1 yıl
mucizelere inanan biri için o kadar zor değil hiçbir şey ve inan ki bazı tavsiyelere uyarsan (sağlığına uygun bir şekilde tabii) güzel sonuçlar alırsın az bile olsa
Sevgili bulmamanı tavsiye ederim. Daha gençliğinin baharındasın, tam kendini keşfedeceğin, geliştireceğin, hayatta başarılı olmak için ilk adımlarını atacağın yaştasın. Bir erkekle kendini tüketmeye gerek yok. Zaten başarılı kadınların kapısında it köpek olurlar. Böyle şeylere kafa yorma. Ayrıca güzel de kızsın
00 YorumlaSevgi güzellik ister gülüm,
Güzellik emek ister.
Güzellik tende değil gülüm,
Yürekte ateş ister.
Bir çocuk dudağıyla
Yanakta bir sıcaklık.
Yalnız güzellik değil,
Sevgi özgürlük ister.
Sevgi güzellik ister gülüm,
Güzellik emek ister.
Güzellik tende değil gülüm,
Yürekte ateş ister.
Aşkların en soylusu
Birken birçok olandır.
Sevginin en güzeli
Paylaşılan emektir.
.00 Yorumla
+1 yılEstetisyen gözüyle bir baktım da her yerin normal ve yüz hatların falan güzel. Adama gitsen bile sana ne yapalım ki her yerin düzgün der. Çevreni değiştir etrafındakilerin hep sevgilisi vardır, o yuzden olmuyordur.
00 Yorumla
+1 yılkadinlar güzelleşmek için estetikten çok bakım ve doğru makyaj ile biz erkekleri kolayca kendine çekerler. bence bu konuda bir danısmaklik arkadasin olsun
10 Yorumla
+1 yılBana da aynı şey söyleniyor. Neden sevgilin yok güzel kızsın vs vs takmiyorum çok da gerekli değil bence...
218 Yorumla- +1 yıl
Güzel kızsın diye erkek biri mi diyor?
- +1 yıl
@ExecutionerX evet
- +1 yıl
Rahatsız edici değil mi?
- +1 yıl
@ExecutionerX hayır
- +1 yıl
Neden değil? Dikkat çekmeyi seviyorsun o zaman
- +1 yıl
@ExecutionerX merak edip sormalarının neresi rahatsız edici? Sen sormuyor musun hiçbir kıza?
- +1 yıl
Neyi sormuyor muyum?
- +1 yıl
@ExecutionerX guzel kızsın sevgilin var mı vs
- +1 yıl
Hayır demiyorum. Neden diyeyim ki? Rahatsız olabilir hoşuna gitmeyebilir. Beni sapık olarak tacizci olarak görebilir. Onu arzuladığımı düşünebilir. Ayrıca bana göre çok gevşekçe bir hareket.
- +1 yıl
@ExecutionerX 👍😊
- +1 yıl
Çok üzücü bir durum değil mi?
- +1 yıl
@ExecutionerX bilemem
- +1 yıl
- +1 yıl
Ne olmalı
- +1 yıl
+1 yılSevgili bulmaktan kolay bir şey yok ta insan olur mu onu bilmem.
24 Yorumla- +1 yıl
Bana da zor
- +1 yıl
Herkese zor düzgün biri bulmak.
Aşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Bazı insanlar güzellikleriyle bazıları ise yaydıkları aura ile kendine denk partneri muhakkak bulur.
Bazen o sana gelmiyorsa , senin ona gitmen gerekir.00 Yorumla
+1 yılİnstagramdaki sevgililere bak. Hiç de güzel olmayan kızların manitası var. Bir de üstelik evlenmişler. O yüzden ne estetik yaptiracaksin. Çirkinin şansı iyidir derler hem de.
02 Yorumla- +1 yıl
@LordBurak arkadaş ol biriyle
+1 yılGetirden sipariş et hemde ilk siparişe %50 indirim varmış
31 Yorumla- +1 yıl
😂😂😂
Çok kolay bakımlı ol güzel giyin zaten bir sineğin şekerli bir şeye konması gibi 😂onlar kendiliğinden geliyorlar😉
18 Yorumla- +1 yıl
@Piposs bakımlı güzel olunca sevgilimi tavlıyosun bu zamanda düzgün insan güvenilir var mı çıkarcı olmayan
- +1 yıl
bu gelmesini beklediğin kişi ile alakalı bence sinek mi çalışkan arı mi
- +1 yıl
@geceler_sessiz0606 ben kimseyle çıkmıyorum sadece nasıl teklif geldiğini söyledim sonuçta sevgili arıyor soran ben değil
- +1 yıl
@Piposs sen çıkıyon diye demedim teklif gelse bile kullanan çokk
- +1 yıl
bekliyon demedim bu yoruma göre yaşarsan anlaminda
- +1 yıl
yani insan kendini nasıl begeniyorsa o şekilde olması mutluluk
- Aşk İlişkileri konusunda 735 cevap paylaştı.
+1 yılÇokta gerekli biseyydegil sevgilin olmamasi otekilere gire kazandirir herzaman özgürce yaşa aşk seni kendi bulur zaten
10 Yorumla Köşede sessizce Amerika kıtası gibi beklersen seni kimse keşfetmez. Düşün Amerika kıtası bile yanlışlıkla keşfedilmiş. Adım at
13 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Hatırladım ben seni daha önce de böyle saçmalıyordun trolsünüz bence siz ekipçene bizle maytap geçiyorsunuz
00 Yorumla
+1 yılAslında o benim ol gibi bir anlamda söylüyor olabilir, sen hedef kitlesinde değilsindir. Güzel kızsın aslında bence güzelliğinden değildir.
00 Yorumla
+1 yılHerkesin sevgilisi olacak diye bir şey yok. Olmayan da çirkin diye de bir şey yok. Kafana takma böyle şeyler herkesin var bi kaderi.
10 Yorumla
+1 yılGüzel demesi hiç iyi bir şey değil yalnız. Benimde olmadı mesela ama yapacak bir şey yok evliliğe saklıyoruz kendimizi
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılgüzelsen erkekler otomatik geliyo sevgili yapmana gerek kalmıyo boş kalmıyosun zaten :)
11 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 347 cevap paylaştı. Sen erkekte yakışıklılığa mı bakıyorsun. Herkes aynı değildir. Kalbine göre birini bul
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNasibin daha gelmemiştir. İlla sevgilim olsun diye kötü birisiyle çıkacağına hiç çıkma daha iyi. O yüzden. Sabırlı ol Allah karşına iyi birini cikaricaktir.
10 Yorumla
+1 yılGerçekten öyle diyen bir erkek çok kaba ve iğrenç ondan adam olmaz
10 Yorumla
+1 yılNe saçma herkesin sevgilisi olur seni de beğenen seven olucak elbette
00 Yorumla
+1 yılLütfen bana özelden yazar mısın? Çirkin olduğunu düşünmüyorum.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı. Çok ayıp etmiş olurlar yani insanın yüzüne söylenmez
00 YorumlaGüzel Çirkin farklı bir şeydir kimin nasıl baktığına bağlı
00 YorumlaBende bulamıyorum ve tavsiye de istemiyorum kaderim de kim yazılı ise onu bekliyorum
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 582 cevap paylaştı. bana da çok şaşırıyorlar ama olmuyor napıyım sebebi neyse
00 Yorumla
+1 yılSevgili bulmamani tavsiye ederim. Simdi durduk yere neden kafanı agritirisin ki 😅🤷🏻♀️
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılSevgili bulmdığın yön kimseye güvenemediğin olur mu herkes buluyo ama sonra pişman oluyor
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılHer insan güzeldir merak etme nasipte varsa bir gün mutlaka gelecektir
00 Yorumla asıl hakikat sevgili zor bulunuyor takılmalık sevgili hemen bugün bile bulunur :)
01 Yorumla
+1 yılBu nasıl soru be kafamı karıştırdın, erkeklerle konuşamıyor musun?
00 Yorumla
+1 yılNiye şartmı sevgili ne zaman nasip olursa o zaman olur. İnsanlara özenme akışına bırak
00 Yorumladoğallık kendini sev kendini sev başkası yok gerisi bulur bir şekilde
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yıldelikli taş yerde kalmaz kızım seninde vardır elbet alnına yazılmış biri
00 Yorumla
+1 yılValla bende bilmiyorum kızlar bana bakmiyor☹️ kızlar profile baksanıza o kadar kotu mu tipim? 🤔
00 YorumlaHer insan guzeldir tipin degil karakterin guzel olsun lutfen takma bunlari kafana
00 YorumlaLaaa hem aranıyon hem mesajın kapalı. Tövbe estağfurullah.
00 Yorumla
+1 yılAvize gibi kızsın ya şıkır şıkır şu bakışların 7 cihanı aydınlatır
00 Yorumla
+1 yılgüzel dalga geciyorusn sen mi bulamiyorsun ya yapma yeme bizi
00 Yorumla
+1 yıl5 hesap açıp aynı soruyu defalarca sormaktan bikmadin mı
00 Yorumla
+1 yılÇok güzelsin samimice söyliyorum estetiğe gerek yok seni oldugu gibi kabul etsinler
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı. Kolay elde edilir ol, kadınsı ol, yumuşak ve uysal ol.
Bir de mesaj kutun açık olsun.00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı. sürekli yeni hesap açıyorsun resmi değiştirmiştim bu sefer 🙃
00 YorumlaValla ben Sevgililiye karşıyım sanada tavsiye etmem direkt ciddi birini bul derim
00 YorumlaDüşüncesizlik etmişler çirkin filan değilsin
Geç oluyorsa hayırlısı olacaktır00 YorumlaAha ortak soru birde hoşlanma ve ilgi duyma sanalda reelde nasıl belli edilebilir?
01 Yorumla
+1 yılOlabilirim mesajları gelir şimdi :D onu genelde çirkin kızlara diyoalr üzülmesin diye :D
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı. Arkadaş erkekler kız kızlar erkek bulamıyor ne ala memleket ya
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 373 cevap paylaştı. Bence bulunduğun ortamdan kaynaklanıyor, tip ile alakası yok bu işin e birazda nasip kısmet işi
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim de ypk sorun etme de kzılae seksi giyinince bile dikkat çekiyor ya biraz akıl kullanın neyin güzel değil git seksilik kullan abartmadan
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 14,3b cevap paylaştı. Bende 32 yaşındayım bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı nasıl buluyorlar anlamıyorum
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 831 cevap paylaştı.
+1 yılYooo. Bence gayet güzelsin. O söyleyen erkeğin, adaletsiz davranışı olmuş bence.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılSenin aklî desteğe ihtiyacın var.
Önce burun diye diye bıktırdın, sonra diş diye diye.
Şimdi de bu mu çıktı?00 Yorumla
+1 yılSaçma bi düşünce herkesin sevgilisi olucak diye bir kanun yok sadece doğru insanla karşılaşmamışsın üzülme elbette bir gün sende aşık olursun ya da olunursun
10 Yorumla
+1 yılburada bile yüzlerce kişi olmak ister seninle sevgili..
gözlerini aç sadece..00 YorumlaÇok fazla kafana takma ama çevre ile alakali bir durum söz konusu olabilir. birde içine kapanik olmak bunun olma sebebi de olmali. rahat olup kendiniz gibi davranarak dikkat çekebilirsiniz.
00 Yorumla- Devamını Gör (91)
Devamını Gör(136)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Nasıl sevgili buluyorlar? Ben bulamıyorum, ne tavsiye edersiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer