Erkeğe, gözlerin çok güzel diyen kız aşık mıdır kızlar?

Malsın ama gözlerin ço güzel * diye yazdı belli bir samimiyetimiz var. Sizce sadece bunu mu düşünüyodur yoksa başka düşündüğü şeyler var mıdır? Bide arada konuşuriken laf arasında yakusuklu, bebeğim, şekerim, salak, falan diyo ben hiç önemsemem böyle şeyleri ama merak ettim kızda güzel yani ondan
Erkeğe, gözlerin çok güzel diyen kız aşık mıdır kızlar?
Cevapla