Arkadaşım iki tane kardeşini Gizemli bir şekilde kaybetti anne babası sürekli tartışıyorlardı Hatta söylediğine göre Babası annesini öldürmeye çalışmıştı bütün mal varlıklarını kaybettiler öyle böyle değil yani çok şey yaşadılar
4 sene boyunca halam tarafindan yapilan bir buyuye maruz kaldim biliordun buyu yapildigini ama kim tarafindan yapildigini bilmiordum eskisehirde bi hocadan egitim aldim dahs sonra belirli işlemler ile halamin yaotigini öğrendim ben kurtuldum halam yatalak ve çenesi yamulmuş 🤭😁 Büyü oluo olmadigini cinlere yazilan mektup ile süleyman mührü ile safran mürekkebi ile celculutiyeyi kullanarak öğrenebilirsin yardimimi istior isen mesaj atabilirim
1
4 Yorumla
Soran
+1 yıl
korktum ya. ben bir de çok teşekkür ederim değerli görüşün için benim için çok önemli şeyler :) öyle şeyleri seni de kendimi de meşgul etmek istemiyorum dualar vs etmek en iyisi ama bir şeyi merak ettim çok... şu anda durumun nasıl kabuslar vs?
hangi tip kadınlara yürüdün yani o kadınların kişiliğini iyi seçebildin mi sadece görünüşe mi aldandın o kadar kötü ya da yanlış olmayabilirler belki bazen çoğu hata sende de olabilir, ama neden olmadı sence ufak tefek cinsi ve ruhsal ihtiyaçların için mi ilişkilerin oldu sence
kısa kısa sğren ilişkilerinvarsa ilişki uzmanına veya bir psikoloğa danışabilirsin zaman aman hepimizin sorunları olur, ilişkiler başta olmak üzere, bağlanma problemi çoğu insanda var, öyle bir şey gibi geldi de teşhisi ben koymayayım, ben kendimde de olduğunu düşünüyorum mesela
sanırım sendeki sorun genelleme yapman ve düşüncelerinle hayatına istemediğin tip insanları çekmen bir bilinçaltı temizliğine ihtiyacın var gibi, olur gider nasılsa bir şekil saçma sapan şeyler yaşamış olmanı anlıyorum fakat bundan sonra böyle olmadı gerektiği mesajını vermesin sana hayat.
Sen nasıl birseyssin nasıl içimi okuyup beni mutlu edicek yanımda olduğunu hissettiren mesaj attın bana 🤔🤭🤗 iyi ki varsın diyip sarılasim geldi ve saçmadır tanımıyorum in misin cinmi belli değil 😐😑
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Hayır yapılmadı ama büyüye inanıyorum bir arkadaşıma yapılmıştı kötü zamanlar geçirdi o ve ailesi. çok zor gerçekten
ne gibi şeyler oldu, biraz açabilir misin
Arkadaşım iki tane kardeşini Gizemli bir şekilde kaybetti anne babası sürekli tartışıyorlardı Hatta söylediğine göre Babası annesini öldürmeye çalışmıştı bütün mal varlıklarını kaybettiler öyle böyle değil yani çok şey yaşadılar
böyle bir şey olduğuna sen nasıl inandın veya arkadaşın?
Nasıl inanmayıyım biliyorum işte😂 en yakın arkadaşım
4 sene boyunca halam tarafindan yapilan bir buyuye maruz kaldim biliordun buyu yapildigini ama kim tarafindan yapildigini bilmiordum eskisehirde bi hocadan egitim aldim dahs sonra belirli işlemler ile halamin yaotigini öğrendim ben kurtuldum halam yatalak ve çenesi yamulmuş 🤭😁
Büyü oluo olmadigini cinlere yazilan mektup ile süleyman mührü ile safran mürekkebi ile celculutiyeyi kullanarak öğrenebilirsin yardimimi istior isen mesaj atabilirim
korktum ya. ben bir de çok teşekkür ederim değerli görüşün için benim için çok önemli şeyler :) öyle şeyleri seni de kendimi de meşgul etmek istemiyorum dualar vs etmek en iyisi ama bir şeyi merak ettim çok... şu anda durumun nasıl kabuslar vs?
halanın çıktığına cidden inanmak bile istemedim bu olamaz ya nerelere gelmişiz
Hayatin aamamen düzene girdi sevdigim bi işte çalisiorum kabus filan yok kafa karisikligi yok çok rahat kuş gibi hissediom
çok şükür bi daha da bulaşmazsın umarım para teklif edenler bile olsa bulaşma derim
Anneme buyu yapilmişti köyde dedem buyu yapani bulup tüfekle vurmuştu.
nasıl bu kadar emin oldu annenler, ve annene neler olmuştu
O kadar teferruatini bilmiyorum. Sanirim yaptiran agzindan kaçirdi bizimkilerde yuklenince kimin yaptigini bulmuşlar. Köy yeri kucuk yer zaten.
anladım, dedene ne oldu peki
Bişey olmadı
Bunu nasil anlayacagiz bnce eski sevgilim bana buyu yapmis
bunu sen mi sezdin birinden mi duydun
Ben sezdim cunku ne ayrilabiliyoruz ne de beraber olabiliyoruz o da gel git li
yaşı nedir seninle aynı mı
istersen seni ekleyeyim konuşalım
Sen buyucu musun
ah yok, denemem böyle bir şeyi peki ya sen?
Bnde degilim ama bilgili gibisin
biraz araştırmışlığım var bu arada istek attım kabul edersen sevinirim
orada mısın, kabul etmemişsin isteğimi sanırım
evet,çekmecelerimden muska benzeri şeyler çıkmıştı
hadi ya... emin misin üzüldüm gerçekten böyle olmasına sende etkileri neydi? belki sana değildir? içini açıp baktın mı hiç?
umursamadım bile, etkilerini de farketmedim, varsa da ben farketmedim.
Metafizik. hüddam adlı inst sayfası var şüpheleniyorsan yaz
Bana yapıldı galiba evde kaldım
birini bulmak için çabaladın mı ya da gelen fırsatları iyi değerlendirebildin mi, kendine güvenin nasıl, bunları da düşün
Güvenim sağlam denemediğim yurumedigim kadın kalmadı fırsat gelmiyo ki
hangi tip kadınlara yürüdün yani o kadınların kişiliğini iyi seçebildin mi sadece görünüşe mi aldandın o kadar kötü ya da yanlış olmayabilirler belki bazen çoğu hata sende de olabilir, ama neden olmadı sence ufak tefek cinsi ve ruhsal ihtiyaçların için mi ilişkilerin oldu sence
Hiç ayırt etmedim ama olmadı son 2 senedir boyle
kısa kısa sğren ilişkilerinvarsa ilişki uzmanına veya bir psikoloğa danışabilirsin zaman aman hepimizin sorunları olur, ilişkiler başta olmak üzere, bağlanma problemi çoğu insanda var, öyle bir şey gibi geldi de teşhisi ben koymayayım, ben kendimde de olduğunu düşünüyorum mesela
Arkadaşım Türkçe mi yazmiyom yoksa sen mi anlamıyorsun olmuyor yok diyorum kısa surelimi diyor ya uzun da yok kısa da sevgilim yok olmuyor
problem kimse sence? neden olmuyor tamam zorla güzellik olmaz, olmayınca da olmaz, sen geçmişteki hatalarını bilip düzeltirsen her şey değişecek...
Hatam yokkki hata sizde sevmeye sıkıya gelmiyorsunuz
sanırım sendeki sorun genelleme yapman ve düşüncelerinle hayatına istemediğin tip insanları çekmen bir bilinçaltı temizliğine ihtiyacın var gibi, olur gider nasılsa bir şekil saçma sapan şeyler yaşamış olmanı anlıyorum fakat bundan sonra böyle olmadı gerektiği mesajını vermesin sana hayat.
Ah be kuzum bide anlasan
Geldim geldim
hoş geldin, ne diyorsun peki
Anlamıyorsun beni vallaha
Hosgörduk
sen yorgun ve bitkin düşmüşsün, anlatmaya mecalin yok bu durumda üstüne düşersem ben seni yormuş olurum anca ikimiz de kaybederiz anlıyor musun?
Sen nasıl birseyssin nasıl içimi okuyup beni mutlu edicek yanımda olduğunu hissettiren mesaj attın bana 🤔🤭🤗 iyi ki varsın diyip sarılasim geldi ve saçmadır tanımıyorum in misin cinmi belli değil 😐😑
Ve tek kelime ile. bu kadar mutlu etmişken yoksun 😑😑🤔
Yanlış anlama olduysa haddimi asiyorsam özür dilerim ama içimde kötülük durmaz söylerim kalbimi elveda güzel insan
Kimden bassesiyorsin
Noluyo ya
Bana. mi yazmaya çalışıyorsun ben mi gelin güvey oluyorum anlam veremedim
yok sana değil
Bittimi bizim sohbet
bu kadarmış aga
Eyvallah vajinan saolsun
ne için yazdığın belli oldu, sen de sağ ol :)
La niye yazayım erkeğe de. pipin. saolsun derim hemen sapık mi olduk
cinsel bakış açısı, kendi tercihlerin tabi ne var bunda
Ya yeminle kötü anlamda demedim off
Tamam gideceksen git kal demem
Buyur efendim
Heyy
neyy sen bi daha nerden çıktın ya konuşmayı kesmiştik hani en son noluyo lütfen rahatsız etme sevinirim
Ama sorumu begenmissin naptım sana ben sen oysa ki bana iyi geliyordun
beğenmediklerimi beğendim yeni gorusler de var aralarında hepsi bu
ufak bi iyilik edesim geldi burnumdan getirme 😂
Gitme nolurr 😐😐
Bak bii
Bana yapıldı ufaklık
bunu nasıl anladın ve neler oldu sonrasında?
Bana tutmadı sevgilime tuttu ayrıldık
o zaman ona mı yapıldı veya sizi ayırmak için miydi dersin?
Bizi ayırmak için çok aşıktık bazen telefonda konuşuyoruz ama yan yana gelemiyoruz
çevre etkisi çok sinir bozucu cidden, neden bir araya gelmiyorsunuz ki, aşırı fitne yapan kim var
Uzun hikaye
anlatırsan uzun uzun okurum üşnenmeden
burada anlatmam
özelden mi
tamam olur ekliyorum ama uzun uzun anlatacaksın isim vermesen iyi olur senin için rahat olsun ok?
bi dk ya senin profiline girince hep cinsellik sorularına cvp vermişsin emin misin bunu kpnuşmayacağına :)
Gelme o zaman beni bu şekilde yargılama
sadece neler yaşadığını merak ediyorym sorumla ilgili olarak baştan söyliyim
takip atıyorum
Hayır
O işler yalan dolan
hayır, değil araştır istersen ayrıntılı ha korkarım oralara giremem diyorsan, boş ver zaten Allah korusun seni şerden.
evet
cidden mi, nasıl oldu nasıl anladın neler yaşadın ve şu an nasılsın?
Var korkunc bisey
sende mi?
Hayir
var olduğuna elbette ben de inanıyorum fakat, soruyu iyi okuduysan eğer, yapılıp yapılmadığını sordum