Erkek arkadaşımla zor zamanlardan geçiyoruz nasıl hareket edicem bilmiyorum biraz uzun oldu ama tavsiyeye çok ihtiyacım var?

Erkek arkadaşımın birtakım sıkıntıları var hastalık olayları üzerine mahkeme olayları oldu geçmişte suçsuz yere 6 ay içerde yattı iftiradan dolayı ve dosyası tekrar açıldı avukat 3 yıl ile yargılanabilirsin ama savcılığın hangi maddeden dava açtığına bağlı o maddede suç aralığı azsa yatarı da olmaz dedi şu an ben mantıklı düşünemiyorum ne hissettiğimi düşündüğümü bilmiyorum ben böyle bir zamanda annemden bile vazgeçerim dedi annesiyle de birbirlerine çok düşkünler çok bağlılar annesiyle ben de tanıştım annesi bana sen gelinim değil kızımsın ömrümün ömrü canımın canısın dedi erkek arkadaşımla bazı şeyler rayına oturana kadar ara verdik çünkü bu şekilde ilerlersek ilişkimizi zedeleyeceğimizi düşündük bir gün her şey normale döndüğünde yine senle olucam ilk sana yazıcam dedi bu süreçte sevmekten asla vazgeçmeyelim tek bunu istiyorum senden dedim oda ben ne kadar çabalarsam her şey daha kötü oluyor zamana bıraktım dedi şu an bir ilişkide yürütecek halde değilim düşünemiyorum dedi kimseye duygu besleyemiyorum mantıklı düşünemiyorum dedi farkındayım kafan çok karışık o yüzden böyle düşünüyorsun ben senin kalbini biliyorum dedim sen bana bu zamana kadar aradığım insandın buldum annem gibisin ve ben seni kaybetmek istemiyorum demiştin ben de buldum ve kaybetmeye niyetim yok dedim bu olaylar öncesinde alyans takacaktık mahkeme olayları olunca böyle zamanda bunu düşünmek olmaz seninle ne kadar ciddi olduğumu annemle tanıştırmamdan anla dedi şu an ne ayrıyız ne sevgili sadece bazı şeyler düzelene kadar mahkeme sonuçlanana kadar ara verdik ve ben kendime bi söz verdim böyle birini bulduğum zaman annem babamı bıraktı babam annemi çok sevdi çok zor zamanlardan geçtiği halde bizim için çabaladı ve ben annemi affedemiyorum annem gibi olmıcam dedi öyle seven birini bulduğum zaman kaybetmicem dedim ister 5 ister 10 yıl olsun ben beklerim onun annesi bana o kadar güzel şey demiş ben o insanı nasıl yalnız bırakayım ki oğlu yoksa kızı yanında
Erkek arkadaşımla zor zamanlardan geçiyoruz nasıl hareket edicem bilmiyorum biraz uzun oldu ama tavsiyeye çok ihtiyacım var?
Cevapla