Çok aşık olduğum bir insandan öyle ayrılmak istiyorum dedi tamam olur bende köşeme çekileyim sen bilirsin demem. Medeniyet toplum içerisinde olur. İlişkinin içerisinde aşık olduğum bir insan giderken nasıl sakin kalayım? Sevginin aşkın olduğu yerde öyle saygı çerçevesinde ayrılmak mümkün olmuyor olmamalı da. Aşkın büyüklüğü, sevginin şiddeti böyle ortaya çıkıyor. İlişkinin içerisinde olduğum bir insan bize özel paylaştığımız şeyler var. Gideceğim dese öyle tamam git canım sonra gelirsin demem. Fakat bu durum şey de sanılmasın birbirimize karşı fiziksel, psikolojik şiddet vs kullanılmalı. Şayet bu tarz şiddet haberlerinden de ülkecek ne kadar rahatsız olduğumuz ortada. Benim demek istediğim ilişkide iki tarafta gerçekten duygularını bitirirken yansıtmalı. Sevginin aşkın olduğu yerde medenice ayrılma bence olmaz. Şayet ben sevdiğim adamı sırf o istiyor diye bırakmam. Mutlaka bir sebebi vardır bu ayrılığın 😄
Bu güne kadar pek sıkıntı yaşamadım çünkü birlikletik kuracağım kişilerin olgun ve anlayışlı olmasına dikkat ettim ve o yüzden noktayı koyduğumuzda bitti hatta güle eğlene ayrılık lar oldu rahat rahat tekrar karar alıp devam ettik her iki taraf içinde açık kapı olması lazım
bu güne kadar benden yana pek bir saygısızlık olmadı düzgünce ayrılmak için elimden geleni yaptım ve başardığımı düşünüyorum. elbet kırgın olan olmuştur oda hayatın cilvesi
Erkekler gidene güle güle der ama kadınlar her ruh hastalığına katlanılmasını istiyorlar. Terk eden erkek arkadaşlarını taciz, tecavüz, şiddet iftiralarıyla linç ettiren, hapse attıran TC kadınları haberleri sayısı basit bir google aramasıyla bulunabilir.
En son ilişkim de saygı ile bitti ama sonrasında ben kendi kişiliğimden utandım. Bana ağlayarak ses kaydı attı 3 tane. Kaç ay geçti aklımdan geçmedi onun pişmanlığı. (Ben ayrıldığım için pişman değilim. Onun ah'ını aldığımı düşündüğüm ve kalbini kırdığım için pişmanım.)
Bir tane sevgilimden ayrılmak istemiştim gayet iyi ayrıldık ikicisinden ayrılmak isteyince adımı arkadaş grubumuza o rspu çıkarmaya çalıştı üçüncü benden ors p diyerek ayrıldı dördüncüden ben ayrildim ama sonrasında peşimi bırakmadı hayla bana yazıp affetmem için yalvarıyor. Buradan bakınca erkeklerin 4 e 3 ü bozuk 😂
Saygı çerçevesinde ayrılınca ne değişicek ki ilerdeki sevgilisi ile attığı storylere mi bakayım kavga etsekte görmicem o muşmula suratı saygı çerçevesinde de ayrılsak yine görmicem en azından kavga edekki içimdeki nefret bitsin ona karşı oda rahatlasın bende
Hemde çok saygili bir biçimde yani o biçim 3 gün önce sensiz yapamıyorum sensiz yaşayamam diyip sarılıp öpüp kokluyor 3 gün sonra başka biriyle görüyorum
Genelde iz bırakıcıdır. Ayrılığın her türlüsü acıtır. Seviyeli ayrılıklarda yok değil cesaret ve tecrübe işi. Duygu durumun ne kadar kuvvetli ise o kadar ayrılabilirsin.
Genelde sinirimi bozuyorlar çok sabırlıyım ve sakin bir adamım. Bana da hep ruh hastası sinirli kişiler çıkıyor anlam veremedim. O yüzden saygı da göremiyorum pek bitiriyorum
Uzun zamandır bir ilişkim yok. Ama saygı çerçevesinde ayrılmak zor bir şey denmese bile gönül kırgınlığı illaki olur. Hani mide bulanmasi olur ona karşı