Eşimin iş yerine yemek göndereceğim. Kuryeden rica etsem onu çok sevdiğimi, özür dilediğimi söyler mi sizce?

Eşimle dün tartıştık, bir şey yemedi eve gelince. Şimdi iş yerine yemek göndereceğim. Kuryeden rica etsem onu sevdiğimi ve özür dilediğimi söyler mi sizce? (Yemeksepeti üzerinden McDonald's tan sipariş vereceğim.)
Güncellemeler
+1 yıl
Kurye notumu iletti arkadaşlar kafanızı yormayın. Herkes sizin gibi hödük değil.
Eşimin iş yerine yemek göndereceğim. Kuryeden rica etsem onu çok sevdiğimi, özür dilediğimi söyler mi sizce?
Cevapla